- 1002 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"SENDEN ÖTE BENDEN ZİYADE"
UZUN UZUN YAZMANIN VAKTİ GELDİ ARTIK. TARİHİ NEYDİ HATIRLAMIYORUM İLK KONUŞMAMIZIN. EKİMİN BİLMEM KAÇI İŞTE. VAROLAN SIKINTILARININ BAŞLAMASINA ÇOK AZ KALMIŞTI İŞTE. NASIL DA YORGUNDUM OZAMANLAR SENSE BİR O KADAR HEYECANLI. TANIMADAN DAHA SİMAEN BİRBİRİMİZİ NE ÇOK DAHİL ETTİK HAYATIMIZA FARKINDA OLMADAN. SAĞLIK SORUNLARINI PAYLAŞTIK GEÇMİŞTEKİ ACILARINDAN HEMEN ÖNCE. O AC...ILAR BENİ OLDUKÇA SARSMIŞTI ANLATTIĞINDA. Kİ HALEN SARSIYOR, SENİN KADAR OLMASA DA İÇİMDE O ACILARIN. ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUM DA TUTUNACAK BİR DAL ARAMIŞTIN BELLİKİ BANA DOĞRU SEYREDERKEN. AMA O DALI YİNE KENDİ ELLERİNLE KIRDIN FARKINDA OLMADAN. AİDİYETİ YAKALAMAYA ÇALIŞIRKEN TÜM GÖNLÜNLE BİR ANDA SIKILIVERDİN. HERŞEYİ BİLİYOR OLUŞUM HAYATINA DAİR EN BÜYÜK ZAAFİYETİNDİ, KENDİNE İTİRAF BİLE EDEMEMİŞKEN. KORKTUN DİYEMEYECEĞİM AMA ÜRKTÜN VE EN KÖTÜSÜ DE BEYNİNİN DERİNLİKLERİNDE YAPIĞIN KIYASLAMALARSA FELAKETİN OLDU ZAAFİYETİNİN YANINDA. SONRASI MUAMMA.. BİLEMİYORUM İÇİNDEKİ KOPAN FIRTINALARI. VE BİR DE BEN VARIM TABİ, BENİM GÖZLEMLERİM VE YAŞADIKLARIM. OLMAMASI GEREKEN TEPKİLER HEM DE EN OLMADIK ZAMANLARDA. KIYASLAMA YAPMAK İSE EN BÜYÜK HATAMDI. AMA PEK ELİMDE DEĞİLDİ ASLINDA. O KADAR YENİYDİ Kİ BİR SEVGİYE ELVEDA DİYİŞİM. KORKTUM HEM DE ÇOK. YABANCI GÖZLER, YABANCI BİR TEN, YABANCI BİR BENLİK O KADAR KORKTUM Kİ SADECE ÇOK TANIDIK GELEN YÜREĞİNE SARILDIM. AMA O DA O KADAR KIRILGANDI Kİ AYNI BENİM GİBİ. ONA DA TUTUNAMADIM. BENDEN ZİYADE BEN SENİ ÜZMEKTEN ÇOK KORKTUM. VAZGEÇİŞLERİMİN EN BÜYÜK SEBEBİ BU UFAK TEFEK EGO TATMİNLERİMİN DIŞINDA. BİZİ BİTİREN KORKULARIMIZ OLDU ANLAYACAĞIN. SENDEN ÖTE BENDEN ZİYADE!..
14/12/2011 19:12
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.