- 932 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nerelerdesin?
Nerelerdesin, kimlerin gönüllerindesin şimdilerde? Cevabını almak istemediğim bir soru bu sanırım... Ama nerede olduğunu bilsem, sana bir özlemi gösterebilirdim, sadece gözlerine bakarak. Yeniden yanımda yöremde belireceğini, hayatıma gireceğini bilsem; asla eskisi gibi davranmazdım sana, ASLA! Hatam olursa, -hep senin söylediğin sözü hatırladım “hatasız olsam, peygamber olurdum.”- affettirirdim kendimi bir şekilde. Beni göremesen, duyamasan, dokunamasan, hatta sevemesen bile sevdirirdim kendimi sana. Ve o güne yeniden dönsek, ayrılmazdık. O günün ne kadar zor olduğunu anlatmazdım arkadaşlarıma, boğuşuyor olmazdım geride bıraktığın boşluğu dolduran özleminle. Ayrılmazdık...
Hayır, içkiden değil bu şeffaflık, yaşlar var kirpiklerimde; bulanık heryer. İşte tam da o yüzden seni bir daha görebilsem, ağlamazdım! Ama şikayetçiyim senden sevgili, bana aşkı öğretirken acıdan hiç bahsetmedin. Güneşimi çaldın, gecenin zifiri karanlığında yalnızlığım oldun, ışığımı getirmedin. O zaman şikayet etmezdim sana sevgili, yüzünden yaşlar aksın istemedim benim yüzümden. Seninle yaşayabilmek için kalbime bir faça daha attım... Ama bu böyle olmayacak, ne sen beni sev nede ben seni!
Lütfen bana sabır ver sevgili. Yalnızlık kalır senden geriye ger günüme. Sen giderken yanımdan, ışık yok bana, yakınken güneş. Benden bahset; senin dudaklarında yaşamak vermez bana kasvet. Benden bahset; sensizken heryer bana mabed. Yanımda kal lütfen, ve sabret. Gelecek günler saadetle gelir, benimle ol, güzden bahset, ama başka sevgilere mapus etme. Yanımda kal ve lütfen sabret. Gelecek günler, saadetle gelir.
Çevremde olan biten, içimdekiler, çevremdekiler, artık hiç biri elimde değil; çünkü o artık benimle değil. Bu adam şimdi seninle değil. Herşey gitti benim sevdiğim, takvimler yaprakları eskidi sevinmediğim, sayfalarca üzülmekle yetinmediğim, günler geçti, günler geçti. Ama hatırla beni sevgili. Vapurla karşıya geçerken martıların simasında belireyim. Aşktan fazla dert oldum senin yanında ama, yeni dudakları öperken beni hatırla. Ve lütfen bana sabır ver.
01.02.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.