- 1869 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Dost
Bu bir lisan-ı hafidir ki ruha dolmakta
Kızıl havaları seyret ki akşam olmakta
Ahmet Haşim
Sevgili Dost,
Sen görmeyeli; nice yalancı güllerin dikenleri parladı ellerimizde, nice yastık düşsüz uyandı. Serviler kök salarken kurak hafızalara, sözlerin sırrı döküldü ayakaltlarına. Dön, dudak kıpırtılarımdan dökülen harflerimi topla, düşmeden !
Sevgili Dost,
“Ağır, ağır çıkacaksın bu merdivenlerden” dediler, sabırla!
Rastıklı kaşların vehimli gölgesi örterken gözlerimizi, aldatıcı karanlıklar ayak izlerimizi yuttu; düştük basamak basamak kaygan dillerden, sadakatin nefesi kesildi. Unuttuk sabrı çoktan.
Dön, Bir nefes ver !
Sevgili Dost
Uyku sessiz sessiz ninnisini söylerken, Niyazi-i Mısrî’nin sesi yankılandı kubbede. Yükseldikçe yükseltti, yaydıkça yayıldı dört bir yana davetin sesi. Uyandı sabah, duydun mu ?
"Huda davet eder elhamdülillah
Bu can dosta gider elhamdülillah
Hakîkat şehrine çün rıhlet oldu
Gönül durmaz iver elhamdülillah."
Sevgili Dost
Gel gidelim !
İsra Doğan
YORUMLAR
rabbim kendinden başka dost eyletmesin kimseyi..
anladım ki yok ondan öte..
sevgili dost..
sevgili yazarım teşekkürler güzel yazınız için..
sevgilerimle..
İsra Doğan
Sevgili Sevilay
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle
"Huda davet eder elhamdülillah
Bu can dosta gider elhamdülillah."
Kalkmak için düştüğümüz o yolda tali yollara sapmadan yürümeyi nasip etsin Allah, adımlarımızı sabit kılsın inşaALLAH. Teşekkürler...
İsra Doğan
Hem güzel duanız hemde sayfamı ziyaretiniz için teşekkür ederim Fuat Bey.