- 789 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KARAR (SEVGİ SEN DE Mİ HAYaLDİN?) Yazısına Yorum Yap
"KARAR (SEVGİ SEN DE Mİ HAYaLDİN?)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Okurken bu yazıyı,kendimi derin, depderin bir kuyuya düşüyormuş gibi hissettim... Kapkaranlık ve uçsuz bucaksız bir kuyu, o zalim büyük baba eliyle attı sanki beni kuyuya. Ne zalimce bir karar ne zalimce bir düşünce ve ne kadar vahşice bir durum. Leş kargaları sürüsü arındıklarını mı sanıyorlardı acaba. O mahsumca bir öpücüğün bedeli bu mu olmalıydı, bunu isteyen çok mu arı ve temizdi.???
Sizi tebrik ederim. Töre diye adlandırdıkları canavarlığı çok güzel işlemişsiniz ve Kadınlarımızın çaresizliğinin yanında, cesaretlerinide vurgulamışsınız..Sevgiler .
inci* tarafından 5/3/2012 3:05:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
kutsaltoprak
@kutsaltoprak
Inci hanim çok teşekkürler. Çok eski bir öykümdür. Aslinda burada öykülerimi pek yayinlamiyorum. Ama begenmenize. cok sevindim. Ama aslinda bir opucukden fazlasi vardir satirlarda. O kisimlari atladim çünkü kizin son anlariydi. Önemli olanda o kisimlardi. Biliyorsunuz, sevmek hele kadınsaniz her zaman zor bence.
Görüşmek dileğiyle.
Görüşmek dileğiyle.