- 1000 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BULUTLAR VE SEN
BULUTLAR VE SEN
Yaşamak hafifden hayal kurmaya benzer, seni sevmek ise gökyüzündeki bulutları bir şeylere benzetmeye. O bulutlar ki ne zaman üzerimden bir tanesi geçse seninle ilgili bir anıya yada sana yakışan bir elbiseye benzetir oldum. Senin hayalini kurarken aslında bulutlarda seni yaşar oldum. Düşünsene aslında aşk da bir bulut kümesi değil midir? Dışarıdan baktığında ya da oturup biraz düşündüğünde tüm hayatını kaplayacak kadar büyük, her yanı kat kat olmuş, yumuşacık, bembeyaz dağlar gibi durmaz mı?
İşte aşkım da öyle değil mi?
Uzaktan bakınca aynı bir bulut gibi güzel gözükmez mi?
Ama içine girdiğinde elini ne tarafa atsan hiçbir şey tutamazsın , sen o koca dağın içinde koşarken aslında dağın senden daha hafif olduğunu anlarsın, o kadar hafif ki hiç bir şey görmez gözlerin, hissetmez ellerin ama bilirsin ki bulutların içindesin.
Bilirsin ki sarmıştır seni aşk.
Seni sevmek yok aşk, işte anlayamadığımız, anlatamadığımız değil midir bu?
Çıkamazsın, dokunamazsın ama oradadır, oradasındır.
Peki bazen benzemez mi yağmur bulutlarına?
Bir an gelir ki o dokunamadığınız bulutlardan öyle sesler çıkar, öyle bir enerji çıkar ki açığa nerede o bembeyaz aşkım, bulutlarım nerede diye sorarsın. Hayatını renk cümbüşüne çeviren o beyazlıklar yerini koyu karanlığa bırakır ve yine dokunamadığınız bulutlar canını en fazla yakan, simsiyah bir duvar halini alır ve her seferinde koşup koşup taştan bir duvara çarpmaya başlarsın. Bazen bir şimşek olur yakar seni beklemediğin anda, bazen dolu gibi acıtır canını bazen de dondurur seni tane tane hiçbiri diğerine benzemeyen içleri anı dolu kar taneleriyle.
Seni sevmek böyle bir şey işte ya da aşkı sevmek, aşık olmak.
Beyaz bulutum musun, ya da yağmur bulutu, belki de dolu bulutumsun?
Ah sen benim kar getiren bulutumsun, öyle ki ne zaman elime bir kar tanesi düşse iyice bakar, kristalize olmuş üzerinde senden bir anı, bir söz , bir gülümseme arar oldum.
Keşke hep kar yağsa ve ben milyarlarca kez avuçlarımda sensiz seni yaşasam.
AAAA BAK İŞTE ŞU TARAFDAKİ BULUTLARA BAK. HANİ BİR KERE BEYAZ BİR PALTO GİYMİŞTİN DE, ÜZERİNDEKİ KIRMIZI ŞAPKAYLA DALGA GEÇMİŞTİM, BU O DEĞİL Mİ?
YORUMLAR
Öyle güzel yakışmış ki aşkı ve sevgiyi buluta yüklemiş olmak yazıya. Sevgiliyi uzaktan seyretmek ve güzelgini düşüncelerinle tasvirlemek ve bulut kadar somut ve yine bulut kadar soyut olduğunu Vurgulamak aşkı.. Harika ya ve çokta yerinde. Tebrik ediyorum..
zaman zaman sayfanıza gelip yazdıklarınızı okuyacağım Toprak... iyi kalın daima.
kutsaltoprak
Benimde çok sevdigim bir yazi.hoslandigim bir bayana yazmistim, gerci bir buluttan. fazlasi olamadi;) en azindan bir yazı ölümsůzlestimis oldum onuda hislerimide.
Begenmenize sevindim hele okudugunuzu bilmek en güzeli.