Dilek
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Senin için havaya yaydığım bu görkemli sevgiyi içine çekecek kadar güçlü olsun nefes alışların. Hüzün bulutlarını ciğerlerinden söküp atabilecek kadar güçlü olsun, nefes verişlerin. Bu durum dilerim son soluğunu ciğerlerinden verene dek devam etsin.
Hüzünlerini atma içine, paylaş sıkılmadan benimle. Dök gözyaşlarını, kızdırma daha fazla içindeki gri bulutları. Hayat gidenlere, seni üzenlere acı biriktiremeyecek kadar kısa...
Seni yosun kokulu balıkçı köyü sahillerinin daimi müşterisi olan martıların, kanat çırpışlarındaki özgürlüğü kadar çok seviyorum. Ömrün bağımsızlık senfonisi mutluluktan huzura geçer. Dökme sakın yüzünü, küçük bir kız çocuğu misali. Huzurun ritmi kalbinde atsın, hep gülümse ve bulaştır sevdiklerine...
Paylaşılan her iyi ya da kötü anının altında bir yürek yatar. O yüreği sihirli kelimelerinle sen kaldırdın uyuduğu yerden. Belki de bu yüzden bizi birbirimizden çok hiç kimse anlamıyor. Korkularını sokma mutluluklarınla arana.
Hayat nice tesadüflerin barınağı, sığınağı diye düşünüyor olsak da, hiçbir şey tesadüf değil. Nice kaderler bilirim ben, inanılır gibi değil...
Onun için kendini bilmezlere kapat bütün gönül kapılarını. Ve paylaş benimle hayatın acı, tatlı yanlarını...
Elif SEZGİN
YORUMLAR
Evet sesi duyuyorum sanki...
çınlıyor kulağı yırtarcasına..
o ses ki cevap verecek tuttuğun bütün iklimlere
ilk kez son bulacak
ve bir daha yaşanmayacak ayrılık
ve kavuşmak üzere olacak bütün elvedalar...
yeter ki tutmayı bilelim yüzümüzü
bilelim ki adı hata olmasın hayatın...
gerek bir anne şevkatinde
gerek bir sevgilinin tenin de sönmesin
yanıp küllenmesin ayrılık
hayranlıkla okudum...
kaleminin nefes alışlarını...
tebrik o kadar çok ki,,,
sevgili elif yazunu hayranlıkla okudum.evet benzetmelerini hayal ettikçe yazıdan kopamıyorsun.sana anlatmak istediğim de buydu.günün yazısı olmayı hakeden bir yazı.yalnış anlama fakat başlık konusunda daha fazla düşünmelisin.bu yazıya tek kelimelik başlık yakışmaz...sevgiyle...dostça...bülent...
Dilek
çeşmesi*
ey ahali, doldur kabını az akıyor çeşme kesildi kesilecek
bozuldukça dünyanın ruhi ekolojisi korkarım
hiç akmayacak
bu yazının muhatabı her kim ise
(sen ben bizler)
aç kulaklarını da dinle bu içten sesi
seven insandan korkma karşılıksızdır, beklentisizdir verdiği ...elimizdekilerin değerini bilelim, gözlerimizi kalbimizi dört açıp sıkı sıkı sarılalım pamuk iğliğine
ya koparsa demeden
bakıyorumda, dilekler bile yorgun sızlanırken
ama umut fakirin ekmeği, suyu
tebrikler mina
"Hayat nice tesadüflerin barınağı, sığınağı diye düşünüyor olsak da, hiçbir şey tesadüf değil. Nice kaderler bilirim ben, inanılır gibi değil..."
Evet, nice kaderler var, inanılır gibi değil. Bu yüzden insanın "tesadüf" veya "şans" diyesi geliyor. Çünkü o "nice" kaderler, hiç bir zaman bizim kaderimiz olamıyor. Bizler, kaderlerimizin beceriksizliklerinin tutsağı olarak yaşıyoruz. Adına da "kısmet" diyoruz.
"Ya sabır" diye diye de tükeniyoruz...
Güzel bir çalışmaydı. Tebrik ederim.