HOLİGAN../..2;..."ERKEK".........
Çarşı taraftar grubunun kale arkası müdavimlerindendi metinin dayısı ve yaşı ilerledikçede şiddet dürtüleride ilerliyordu beraberinde.Dayısıyla birlikte ufak çaplı kavgalara katılıyor ve katıldığı kavgalardan ise hergeçen gün "erkek" olarak çıkıyordu.Üstelik dayısı songünlerde kendisine ismiyle hitab etmez olmuştu.Gel "erkek",git erkek.Hatta bir gün evdede kendisine "erkek"diye seslendiğinde babasının "Bu yollar yol değil mert,güzel şeyler yaparak ismine layık ol,ne o serseri ağızları falan?adın gibi mert ol serseri değil.üstelik kendisini gösterip;Bak bunuda kendine benzetirsen külahları değişiriz." diyerek fırçasına maruz kalmışlardı.Daha fazla göz önünde olmamak için kendilerini alel acale dışarıya atmışlar ve soluğu dayısının sürekli takıldığı internet kafede almışlardı.Genelde tüm mahale genclerinin takıldıkları bir mekandı "MEDNET" Dayısı,arkadaşlarıyla 15 - 20 kişilik küçük bir beşiktaşlı grup’ta kurmuştu kafede.Zaman zaman diğer gruplarlada hırlaşmalar yaşasalarda,aynı mahaleli olduklarından dolayı çok büyümezdi olaylar.O gün dayısıyla birlikte pc’nin başına oturmuşlar;Saatlerce oyun oynamışlardı birazda taraftar sitelerinede girerek karşı takım taraftarlarıylada bir güzel küfür dalaşına girişip zamanın su gibi aktığını farketmemişlerdi.Saat bir hayli ilerlediğinden metin dayısını eve geç kaldıkları gerekçesiyle sürekli ve panikle dürtüyor bir yandanda söyleniyordu;-Hadi dayı,hadi dayı; bak babamdan maraza yiycez ha,geç kaldık zaten diyerek.Dayısı sert bir bakışla"Hay taktırcan babana ha;Bağırır çağırır susar. ne korkuyorsun bu kadar.Biraz erkek ol olum,süt kuzusu gibi davranıyorsun" diye çıkışmıştı kendine.Ses çıkarmadı metin, hemen yere devirdi gözlerini;Metin dayısına hayrandı,nederse sorgulamaz yerine getirirdi,babasınıda seviyordu ama,dayısı dahamı ağır basıyordu ne?Neyse; peki dayı diyerek mevzuyu kapattı.Karınları acıktığından birer tost,birerde cola söylemişti dayısı;Dur şunları atıştıralım çıkarız demişti.yeğeninede kıyamıyordu diğer yandan,zorda kalmasınıda istemiyordu haliyle.Saatler ilerlemiş,metin biraz tedirgindi,babasından yiyeceği zılgıtı düşünüyordu muhtemelen.Dayısı durumu kavramış olmalıki,hadi kalkalım dedi.İnternet kafeden çıkarlarken kasadaki adama baş işaretiyle kendisini göstererek,yeğen kendi başına gelirse,benim tarifeye ekle,herhangi bir ücret alma berdan abi diye seslenmişti.Kasadaki adamda ayıpsın koç dedikten sonra saat onda gelmeyi unutma sakın diyede ekledi.Eve doğru yürürlerken dayısını soru bombardımanına tutuyordu metin.Niye ücret ödemedik?,neden senden ücret almıyorlar?,tekrarmı dönücen?dönünce ne yapçan?,seni niye çağırdı?Dayısıda kendine bir güzel çıkışıvermişti;Bi sus be oğlum,bi sus,ne çok soru soruyorsun? dayını ne sanıyon olum,boş adammı sanıyon;berdan abiyle iş yapıyoruz herhalde,ayrıca ben olayım olmıyayım gel kafeye,ye-iç bir kuruş ödeme,dayındansın herdaim,haa birde sana sataşanlar olursa bana söylemen yeterli,gerçii benim yeğenim olduğunu bilenler bulaşamaz sana,dayın var arkanda olum,rahat ol.Bak mesela bu kıyafetleri neyle alıyorum sanıyorsun,para kazanıyorum olum,hemde çok para!..Unutturmada bana küçülenleri yarın sana vereyim,hepsi yepis yeni,bir arada sıfırlarını alırız ataköyden.Olum kapı gibi dayın var bugüne bugün,yaslan dayına,bi daha gör bak,ne gam,ne tasa! diye noktalamıştı dayısı sözünü.Eve doğru yürürlerken,karşılarından onlara doğru gelmekte olan,trabzon formalı çocuğu metine kaş göz işaretiyle göstermişti dayısı.Metinde durumu kavrayıp çocuğa çelme takıvermiş,üstüne dikkat etsene lan diyerekte çıkışmıştı.Çocuk noluyo ya diye diklenincede,dayısından aldığı güçle bir güzel dövmeye başlamıştı.Dayısı bu kadar yeter diyerek çocuğun üzerinden zor bela kaldırmıştı kendisini.Üstü başına kan sıçramış vaziyette yürümeye devam ederlerken,dayısının övgüleriylede içten içede gururlanıyordu metin.Ancak şu görüntüsüylede eve giderse babasının muhtemel tepkisini gözünün önüne getirmiş ve iyiden iyiye gerilmişti .Bunu farkeden dayısı dert ettiğin şeye bak dedi.Yarın vermeyi düşündüğüm kıyafetleri;Bize gideriz şimdi giyersin olur biter.Oluum dayın seni mağdur bırkırmı laann. Devam edicek.......
YORUMLAR
Dayı-yeğen muhabbeti iyi de bu dayı biraz bela bir tip sanırım. Bir insan bir iş yapmadan para kazanıyorsa mutlaka arkasında kötü yollar vardır. Neyse bekleyip göreceğiz. Oldukça heyecanlı olmaya başladı hikaye.
Selam ve saygılarımla.