Mizahi Karamalarım
POLİTİK –I-
Kimi insanları tanıdıkça hayvanları daha çok sever, sayar oldum. Şeytanın emekliye ayrıldığı; koltuklarını bıraktığı kimi insanların şimdi şeytanın aklına gelmeyeni bile yapar oldular. Yüz maskelerini iyi kullanır olduklarından onları şeytandan ayırt etmek bir hayli zorlaştı.
İnsanların büyük bir bölümü, paraya taptıkları kadar Allaha tapsaydı hepsi belki cennetlik olurlardı. Bunlar en çok dini kalkan olarak kuladırlar; “gündüz külahlı gece silahlı” dediklerinden ve mevcut düzeni bozguna uğratmakla meşguller.
Hacca giderler fakir fukara, hacdan dönerler milyon dolarlarla! Nedir, nedir bilen var mı?
(Hacılığını kullanıp insanları aldatanlara)
APOLİTİK –II-
“Bana dokunmayan yılan bin yaşasın”
“Evim, param ve arabam vardır olmayana Allah versin” diyen kimselere cevap:
Peki, sana kim verdi?
Bakara süresi–212- İnkâr edenlere dünya hayatı süslü gösterildi. Onlar iman edenlerle alay etmektedirler. Allah’a karşı gelmekten sakınanlar ise, kıyamet günü bunların üstündedir. Allah dilediğine hesapsız rızık verir.
Rüşvetçe SÖZ
Yaşaman için ya çok malın ya da Ankara’da dayın olmalı.
Ata SÖZ
“Rüşvet kapıdan girince iman bacadan çıkar”
SOSYAL –III-
Bize benzersen sosyalleşirsin; sosyal demek paylaşmaktır. Selamlaşmak da sosyalleşmedir. Selam vermek parayla olsaydı acaba insanlar birbirine çok selam verir miydi?
“Kusura bakma, selam vermek için yeterli bakiyem(kontörüm) yoktu gibi söylemler olur muydu? Ki olurdu sanırım.
“Acaba ödemeli selam atsam mı?”
‘Selamlaşmak için yeteri bakiyeniz(kontörünüz) yoktur! Bakiye almak istiyorsanız lütfen bakiye yükleyin’ HELLOCELL
İNDİR… Everythink Free! Müzik, şarkı, kitap indir. Nasıl olsa her şey bedava, gitti gidiyor!
Sanatçının, müzisyenin, ressamın, yazarın emeği çarçura olur, heba!
Aldığımız her şey pahalı ve paralıyken neden emek ürünleri bu kadar bedava, hava parasına?
ASOSYAL –IV-
Beni sev ki ben de seni…
Bana bakarsan ben de sana bağarım –“bakarsan bağ bakmasan dağ olur” atasözü
—Ülke elden gidiyor!
—Bana ne?
_İnsanlar birbirlerini yiyor!
—Yiyecek bir şey kaldıysa dalarım!
—Bak kaza oldu…
—Araba mı? Kelepir fiyatına alırım!
—Filanca adam ölmüş!
—Ne iş yapardı? Yoksulsa boş ver, zenginse yasına gidelim!
—Yangın var, ev yanıyor!
—Yastık bankasında altınları var mıydı?
—Yağmur, kar yağıyor!
—Bağı, bahçesi olan sevinsin
Usta, koy pikaba bir arabesk, biber acılı sesten olsun. “İnsanlarrrr”
İnsanları anlamak insanları tanımak
Gerçek seveni bulmak, olunla mutlu olmak
Öylesine zor ki, öyle sine zor ki…
TRAJİKOMİK –v-
İktidar ile muhalefet arasında geçen ve gündem oluşturan birkaç söylemlerdir.
İKT: Türkiye yedi bölge ve tek ulustan oluşan bir halk olup tek tiptir!
MHFT: Hayır efendim, Türkiye tek bölge olup binlerce ulusu barındırır!
İKT: Türk bayrağı ay-yıldızdan beyaz kırmızıdır!
MHFT: Hayır efendim, turuncu-beyazdır!
İKT: Evet efendim, turuncu-beyazdır, seni mi kıracağım.
MHFT: Hayır efendim, kırmızı-beyazdır, şimdi hatırladım.
İKT: Esad Fesat… İnsanlık suçu işliyorsun, bırak koltuğu, kurtar keleni!
HHFT: Sen de insanlık dışı adam öldürüyorsun!
Bir düellodur sürüp gidiyor…
TBMM Ringi açılır.
Boksörler, yasa, iç tüzük, karma tüzük şampiyonasında karşı karşıya gelirler. 70 milyon seyircinin önünde bu karşılaşma canlı yayındadır.
Yapmayın beyler çocuklara kötü örnek oluyorsunuz!
MECLİS
Anayasanın bazı maddeleri değişmesi için oturum açılır, yoklama yapılır fakat yeterli vekil olmadığı için oturum kapanır.
Milletvekili maaşlarına zam görüşmesi için oturum açılır, yoklama yapılır. Tam sayı 550 vekil mevcut olarak meclistedir. Alkışlar, bravolar… Görüşme 2 dakikada hallolur. Çalışkan, özverili ve vefakâr vekillerim çok yaşayın emmi!
Yüzde 4 zam yapılacak asgari ücret görüşmeleri ise birkaç ay sürmesi muhtemeldir.
“Her Türk asker doğar” parası olan hariç.
Yoksulların nerdeyse yaşama hakkı yokken aslanlar gibi askere giderler.
MEGA KOMİK -1-
Kılık-kıyafetle ilgili bir meclis tartışması:
Meclis Başkanı: Yavrum, nedir bu giydiğin, nerde papyonun?
Milletvekilli: Başkanım senin de yeleğin yok!
Meclis başkanı: Pardon! Oturuma ara veriyorum, yeleğimi giyip geliyorum hemen(ihtiyaç molası)
VAKA VAKA KOMİK -2-
Sigara satınca değil, içince kanser yapar!
Dikkat: ne kadar fazla tüketirseniz o kadar vergi demek. Vergi ise size, YOL-SU-ELEKTRİK-KÖPRÜ olarak geri döner. Zaten bunlara peşin para vermiyor muyuz?
Hem de vergisiyle, kaçağıyla her ay artan zammıyla!
LUX KOMİK -3-
Eğer zenginsen Lux vergi vermen gerekiyor-Ö.T.V, Arabalara, tekele, telefonlara zam. Çorbaya, balığa, dolmaya limon!
Sizleri lux tüketiminizden korumak için yapıyoruz yani insanlık namına!
UYARI KOMİK -4-
—Ey bu ülkenin dördüncü gücü medya, size söylüyorum! Ağzınızı cart diye yırtarım, gazetenizi de… Dur bitmedi Roma’yı da yakarım bilirsiniz. Hangi medya çelme takacakmış şaşarım!
Bir fıkra
Bir ülkede bir bakan, kendisini gazetecilere hiç sevdirememişti. Ne yapsa makbule geçmiyor, basın her gün kendisiyle uğraşıyordu. Nihayet :
-Öyle bir şey yapayım ki, gazeteciler mat olsun, diye düşündü ve ilan etti :
-Pazar günü saat 10′da bakan denizin üzerinden yürüyerek geçecek.
Pazar sabahı saat 10′da tüm basın mensupları toplandılar orada. Bakan geldi ve elinde bastonuyla denizin üzerinde yürümeye başladı. Karşı kıyıya kadar da yürüdü geçti. Herkesin gözleri dehşetle açılmıştı.
Fakat ertesi günü tüm gazetelerde şu başlık okundu :
-Bakan yüzme bilmiyor!
Not: tabi ki medya da kendine çeki düzen vermeli.
KİM DAHA GÜZEL
Güzel ve alımlı bir bayandı fakat kendini çok beğenmişin biriydi. Arkadaşı Suphi ise sıradan, saf ve kalbi temiz…
Bayan: Suphi, şekerim söylesene ben mi güzel yoksa Angeline Jolie, yok yok Elvis Presley mi?
Suphi: bu saydıkların gezegen veya yıldızların isimleri mi?
Bayan: Ayy, şekerim ne cahil çocuksun! Bazen seninle olmak bile beni utandırıyor!
Suphi: ben de seni tanımaktan zorlanıyorum! Sahi sen domates güzeli mi seçilmiştin?
Ben aralarına daldım
—Elvis Presley!
Bayan, kurtarıcısı yetişmiş gibi bana sarılırken
—Bak Suphi, bu Elvis Presley hanımı tanıyor!
—Hanımefendi, Elvis Presley Hanım değil erkek… Dememle bayan domates gibi kıpkırmızı kesildi ve pot kırdığını unutturmak için:
—Şekerim sen söyle, ben mi güzel Shakira mı?
—Bence her insan güzeldir. Yalnız bırak başkaları seni güzelliklerinle beğensin; başarılarınla, iyi kalpliliğinle…
Suphi, bana gülümseyerek teşekkür eder gibiydi. Sonra ben :
"Shakira, şekeri, sen domatesi çağrıştırıyor"" dememle Suphi gülmekten nerdeyse yere düşecekti.
Bayan: Ay, tüm erkekler… Hepiniz aynısınız, kabasınız, dedi
—Bu bir espriydi, sizi kızdırmak içindi, sahi kızınca ne çok hoş oluyorsun böyle!
Bayan, az önceki kabalığımı unutmuş:
—Çok incesiniz… Deyip onlardan ayrıldım.
HRZM/ 2012
YORUMLAR
Okurken hem güldüm hem de aglamakli bir hale büründüm...hemen çıktı aldım ve evimin duvarlarına astım...gercekten karalar bağlayıp oturup ağlamamız gereken konuları öyle bir sunmussunuz ki gülerim aglanacak halime dedirtiyor...
(Gene üç nokta her yerde...Ben inanın az basıyorum da benim İPAD den, hep O'nun suçu...:)..:)...:)...
Saygılarımla
G.C
Saygılarımla
G.C
vallahi bayıldım...mizahi bir yazıyı harika işlemişsiniz..
o ne ince espiriler öyle..
canı gönülden kutlarım..
on üzerinden tabiki on ..
sevgilerimle..
DemAN
Beğenmeniz beni mutlu etti ve çok teşekkür ederim, sağolun efendim
Saygılarımla