- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİMDEKİ SEN
bak sisler çöktü yüreğime yine, göz gözü görmüyor. gözleri ağma içimin ne kadar derin bakabilse de. aslında bakışlar derinleştikçe daha bi körleşiyor gözleri kalbimin.adeta zindan oluyor sonu belli olmayan bir boşluk gibi. aslında her zaman ağmaydı fakat hissettirmiyordu kendisini. böyle zamanlarda farkediyorum yüreğimin bir körlük yuvasından başka hibirşey olduğunu, senin aklıma düştüğün zamanlarda işte. kendimi kaybediyorum ve kaybettiğim bu beni her aradığımda sende buluyorum, nedenini sorgulayamadan. aşk mıdır diyorum çılgınca.. belki çılgınlığın arkasına saklanan bir aşktı bu. şakaklarımın tatlılık kattığı fakat acıları içinde barındıran küçük bir tebessüm beliriyor yüzümde. sonra bana bakışın geliyor aklıma belki de farketmeden bana çarpan gözlerin. hayaller kuruyorum seninle olan hayaller. sonra bu hayalleri uçurtma yapıp gökyüzüne asmak istiyorum, dünyaya haykırmak, senn demek istiyorum. kuruyorum kurmasına ama ne haberin var ne de senden belli bir izin. herşeyi kendi içimde hallediyorum. kendi başıma buyruk.seninle oluyorum, seninle geziyorum, seninle düşünüyorum, seni özlüyorum..hiç sormadan, sorgulamana fırsat vermeden..sen yanımda olmadan da oluyor hepsi. seni sensiz de sevebiliyorum aslında. aslında sensizliğe aşığım da denebilir. sana karşı olanları düşlerdeki sana dökebiliyorum.mesela seninle hayallerde beraber olmak gerçeküstü kılıyor seni. daha bi yüce oluyorsun, daha bi kutsallaşıyorsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.