- 1088 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ellerin derdi bizi don lasdigi gibi gerdiiiiii
ve yine yeni birgün ve yine haftanin sonuna birgün kaldi vede yine hersey ayni.Hayatmi bayatlamis yoksa biz insanlarmi karar veremedik.Kime sorsam hep ayni dertden muzdarip.Teknoloji icat edildi ve insanlar tembel oldu.Anamin genclik yillari aklima geliyorda nede cok calisirmis zavallilar ya.Köyde büyümüs benim meydan larus anam.Meydan larus diyorum cünkü en son aklimda kalan büyük ansiklopedi buydu.Her olaya bir yorum bulurdu benim anam.Atasözleri ellerinde lasdik gibiydi benim anamin.Okumasi yokdu ama anam profösör gibiydi masallah.Mübarek sanki ayakli ansiklopedi gibiydi.Bizde ona cekmisiz ellam.Dakikasinda lafi yapisdirip olaya hakim olada biliyoruz anlayacaginiz.
Gurt gocayinca kopen lalencesi olur derdi canim anam.Vallahada öyle.Bizim cocuklara birseyler anlatmaya calisiyoruz ögrendigimiz medotlarla.Fakat onlar illada teknoloji diyorda baska birsey demiyor.
Kizim su evin barkin haline bir bakin,ya sordan biri cikarda cat kapi gelirse bize ne derler?
ne derler anne?
ne diyecekler essek sipasi;sunlarin evine barkina bakin.Koskocaman kizlari var hicmi is görmeyi bilmiyorlar,derler
aman anneee onlar kendilerine baksinlar.Sanki kendi evleri bek derli toplu?
yavrum siz beni öldürmekmi istiyonuz ha? birgünden birgünde bana karsi gelmeyin anacim ya.
anneee,sende varya hep ayni seyleri söyleyip duruyon ayni bozuk plak gibi.
neeee? bana bozuk plakmi diyon ?
ya anne sende anlamak istedigin yerden anliyon yaa
ben anlayacagimi analdim zaten.Asama babaniz gelsin bak size ne yapdiracam?
offfffffff,anne hep ayni tehdit bikdik ya
heee bikdiniz demi.Baba baba degilki anam,ecik bes gardasi gösterse size bana böyle cen cen ötmezdiniz.
offffff yaa,artik baska birseyler bulsan anne diyom
bana bah giz sana öyle birsey bulurum ki,ömrün boyunca hic unutaman(ne bulacaksam kendimde bilmiyom ya,neyseeeeeee)
yillardir o seyi birtürlü bulamadin annacim ya
yok anam bu böyle olmaz,ya siz ya ben? asama babana diyecem sizi.Yav durale sanki babaniz kadar benim elim Ayagim yokmu? nerde benim terligimmmmmmm?
gacin kizlar aha anam yine ates aldi.imdattttttttttt!
imdat yaaa,babanizdan korkmazsiniz ama beni öcü sanirsiniz demi.Babanizi bannaginizda oynatirsiniz,bende sizi terlikle oynadirim demi?
napalim anne,sen bizi anlamiyon.Babam bizi anliyor
tabi tabi babaniz anlar sizi.Yemegi yapan ben,bulasik yikayan ben,cocuk bakan ben.Ebenizi dedenizi tavlayan ben.Temizlikde cabasi.Sabah asam hizmetcilik eden ben.Ya babaniz ne yapiyo?ise gidip geliyo.iki üc saat sizinle oynuyo gülüyo ve gün bitiyo.BEN iNSAN DEGiLMiYiM? sarkisini söyleyesim geldi aha simdi.
yav anne sende cok abartiyon ya.Nolmus biraz daginik olsak.Biraz tembellik etsek?
birazmi? kizim sen dogdun dogali tembeldinki,simdi tembellik etmek istiyon.Yarin ellerle es olunca görün gününü ama nerdeeeeeeeeee?Bu gidisle basima galacaniz kiz gurusu olarak.
korkma anne bizide alan olur elbet.
alirda aldigina pisman olup geri getirir kesin
yaaaaaaa anneee,senin yüzünden evde kalacagiz vallaha.Gel bah sana göre bisey buödum facebok dan.
neeeeeeee? bokdanmi? sen ananla nasil konusuyon kiz?
ya anne yaaa,basini okumadan hemen sonunu okuyon sende hep
heee isine gelmedi demi essek sipasi seni.Asama baban gelsin bak sana ne yapdiracam( O AKSAM HiC GELMEDi EYiMi)))
tamam anne tamamm,sana bisey demiyom.Sen hele beni bi dinle
hee hep ben sizi dinleyim.Siz beni hec dinlemeyin.
facebokda bi yazi okudum anne bak ne diyo?
ne yiyomus o face?
kizim evimizi temiz tutalim,eller gelirse bize ne der?yavrum su üstüne basina bak? birisi görse bize ne der? yolda terbiyeli olun bize laf getirmeyin.Birisi görürse bize ne der?toplum icinde yer icerken hic görmemis gibi hemen siz baslamayin,yosam eller bize ne der?Gece gece camdan neden bakmayin sakin,birisi görürse ne düsünür?
yeter anneee yeter, kimse o eller gelsinde,görsünde ,desinde bitsin artik bu iskence
hay gurban oluyum yaa o anneye.Bak ellerin anasida ayni benim gibi düsünüyormus!
anneeeeeeeeeeeeeeee! sana birseyler anlatmaya calisiyom ama sen yine anlayacagin yerden anladin.Söylesene annecim;biz nicin eller icin yasiyoruz?
nicinmi? ne biliyim kiz itin gizi benimi deniyon haa? bizim anamizda aynisini derdi(BIZDE COK SALLARDIK YA ANAMIZI,neyseee)
tamam anan sana aynisi derdi,derdide ne oldu anne? eller senin ne cekdigini biliyormu simdi?
yooooo,nerden bilsinler ne cekdigimizi kizim.Laf söylemesi kolay iste.Akil verirler anca.
ta ta ta tatatataaaammmmmm.GÜNAYDIN ANNECiM!!
kiz ne günaydini neredeyse ilkindi olacak!
pes vallaha pes anne,sanki anlamadin demi?
ehem ehem,kem küm ,sey mey neyyyyyyyyyyy,nerde benim 39 numara terligimmmmmmm?
isine gelmedi demi anne? yediremedin demi dogru sözümü
bana bah kiz gelirsem yanina sacini basini diderim.Anneye akilmi veriyon?
estagfirildak:) ben akil vermiyomda,artik birseyleri anlamani istiyorum
ya kizim bende biliyom bagzi seylerin ne oldugunu ama; napiyim biz böyle ögrendik.Anamiz bize derdi,simdi bizde size diyoz.
diyonuzda annecim hayati bize zehir ediyonuz.Sabah aksam is yaparak hayat yasanirmi be anne?
heee ,yasanmaz tabiki.Tek basima is yaparsam ne biter nede hayat yasanir
tamam anne tamam yine ayni noktaya geldik ve PES sana.
pes demi pess,ha birgünde ben demeden kalkinda bi ise yarayin ya anacim.Her isi ben yapiyon.Sizde aynanin karsisinda ayna sebegi gibi süsleniyonuz.Benim canim yokmu bee? sacima basima bakamiyom size bakacam diye.Yunmadan yunmaya daranmaya vakdi buluyom.Evin barkin isimi bitiyorda bizde kendimize bakalim.
vallaha anne oda senin sorunun.
neeeeeeeee? benim sorunummu? tamam kiz yarindan tezi yok bende elimi ise vurmuyacam.Greve giriyom haberiniz olsun.7-8 renk camasirlari siz secer hergün 3-4 makina yikarsiniz.Evi barki siler toplarsiniz.Yemek yapip babanizi karsilarsiniz.Ebenizin yanina gider yemek yapip evini barkini temizlersiniz.Cocuklarida okula gitmeden siz götürürsünüz.Alisverise kollariniz maymunun kolu gibi uzaya uzaya gider gelirsiniz.Daha olmadi ellerin derdinide dinlersiniz benim canim icin .Yarindan tezi yokkkkk....
anneeeeeeeee,yeter yaaa.Sanki sadece sen yapiyon bunlari ya.Ellerinde analari yapiyo ama yinede kendilerini harap etmiyo.
etmez tabiki onlarda benim gibi salak degil.Eller icin yasamiyo tabiki.Yengene bak!makarna ve corbayla canlari cikiyo.Nezaman konussak makarna yapiyo.Ya ben ne yapiyon nankör kediler sizi.
iyi yapiyo yengem ohhh.Kendi kiymetini biliyo ve kimseye kendini ezdirmiyo
yok anam yokk,bu kiz benim basima kalacak,yandim anam.
korkma anne,artik bizim nesil ayni benim gibi.Kimse elleri takmiyo artik.Günümüzü yemek icmekle bozmayacagiz.Faceye girip kendimize es dost tutacagiz.Arkadaslarimizla cettirik yapip pasta börek,temizlik derdinden kurulacagiz.
ne yani simdi,siz birbirinize gidip gelmiyecenizmi?
yooo gelir giderizde,faceden ve internetden hayatimizi yasayacagiz.Saatlerce senin gibi telde boynumuz agriya agriya kalmiyacagiz.
neeeeeeee,demek bi telefonum vardi ona göz dikdiniz haa,Yaziklar olsun lan sizin gibi evlatlara.Sanki bi elimde kahve digerinde sigara.Bacak bacak üstüne atip sabah asam telde konusuyom.Konusmuyom lannn,kim ararsa anam evde yok deyin!
bak bak bak,anamin fakir edebiyatina bak!
hee fakir edebiyati,yapmiyom lannn,yapmiyom bundan sonra hic birsey yapmiyom.Yarindan tezi yok bende banu bakan gibi elime aynayi alip;NEREMi NEREMi´? diyecem.
de anne de,sende bu akil oldukca daha cok seyler deee.
nerde sansürün terligiiiiiiiiiiiiiiiiii?
aha simdi yandik kizlar gacin!! anamin akli artik basina vardiiiii
vardi evet vardi,sizin yerinize söyle bi tas dogursam ne vardi? yemek istemezdi,terbiye istemezdi.Öylece sessizce durdugu yerde kalirdi.
töbe de anam töbee,bilirsin analarin beddualari tutarmis!!
o zaman sizde bana ettirmeyin! beni delirtmeyinnnn.
tamam anne yarindan tezi yok bizde bi plan yapalim,HAYATI NASIL YASAYACAGIZ ,,diye
veeee, o gün hicbir zaman gelmedi ve gelmeyecek.Ömrüm ayasayamadan KÖLE iZAHURA gibi sürüne sürüne bitcek.Bakalim yasayamadan harcadigimiz günlerin sonu ne getirecek? ya benim yada sizlerin aklini okkalica basina getirecek.Hele sizde ev bark sahibi olun bakalimda,ananizin bu aci sözlerini sizinde dilleriniz ISITIP ISITIP nasil tedavüle getirecek!!Tarih tekerrürden ibaretdir yavrumm;BU YALAN DÜNYA BiZiM BASiMIZA GELENLERi SiZiNDE BASINA GETiRECEK..
YORUMLAR
Sevgili Gurbet Bacı.
Sendekilerin erkek versiyonları da benim başımda. Ama sabırla ellerimi ovuşturacağım zamanı bekliyorum. İnşallah da görürürm baba olduklarında. O zaman karşılarına geçip göbek atmazsam bana da Sami demesinler. Hatta torunları iyice doldurup Drakula'ya rahmet okutmazsam ben de adam değilim...Görecekler onlar nasıl oluyormuş.
Selam ve saygılar.
yaban gülü(gurbetbaci)
sami biberoğulları
:))) Gülmekten karnıma ağrılar girdi.. yesinler senin bu tatlı telaşını. gız gurbet bizim nesil hepimiz aynıyız demek hangi ülkede olursak olalım kafamız hep aynı.. Yok anam yok bizden köle izavralık dışında bişey olmaz ve bizdeki kızlarda, işte senin yazdığın gib,i diller çıkar böyle bir karış ve durmadan öterler.. Aynen o diyaloğlar geçer benim evdede kızın odasında sanki şavaş olmuş gibidir herşey etrafa dağılmıştır. .. garip olanı hiçde bu durumdan rahatsız olmaz. çorabın teki eşikte duruken teki yatağın başındadır. terliğin birisi orta yerdeyken birisi masanın üstündedir. pijamalar tam halının üstünde odanın orta yerinde üzerinden çıkardığı gibi durmaktadır sıyrılıp çıkmış halini korur sanki özenle yapılmış gibi :)) Artık fazla detaya gerek yok sen tahmin edersin değil mi?.. Ah ben, bende eskisi gibi değilim eğilsem doğrulurken belim diyorum.. otursam bir yere tutunmadan kalkamıyorum.... valla henüz yarım asırlık olacağım ama?.. Bu durumuda koz olarak kullanır bana evdeki tatlı cadım... ee haline bak bende mi senin gibi olayım, ellisine varmadan ağrılarla boğuşayım ya birakta ben dinç kalayım der..gavurun gızı ..
sevgiler gurbet bacım yalnız değiliz demekki...
yaban gülü(gurbetbaci)
inci*
Bu zamane kızları ve evde kalmaz bu elekciler canım.. teşekkür ederim.