- 1080 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gel Gitme 1
Günaydın.
Şşşt ! Korkma benim. Her gece başını yastığa koyduğunda aklına gelip gözyaşlarınla birleşerek yastığına damlayan kişi. Arkadaşlarına küçük düşmemek için "Sevmiyorum, unuttum." dediğindeki o yalan sözcüklerdeki ve kalbinin her zaman önemli yerinde taht sahibi kişi.
Benim.
Amacım sana eski günleri hatırlatmak değil yanlış anlama. Sadece içimi dökmek, sensiz geçen günlerle senli geçen günlerin farkını anlatmak istedim. Bilirsin işte hayatımı senden önce ve senden sonra diye sanki bir bıçakla ikiye ayırdım. Senden önce niceleri geldi geçti. Nicelerinin kalbine fetihler yaptım. İşgal etmiştim akıllarını ve kalplerini. Akıldan kalbe çıkarmalar yapmıştım. Etme bulma dünyası işte. Şimdi benim her gece kalbime çıkarmalar yapılıyor senden taraftan. Aklımda sen varsın tabii. Yakıp yıkıyorsun kalbimi.
Kalbimi yakmak ısıtıyor mu ellerini, içini ?
Isıtıyorsa şayet; ver çakmağı kendimi yakayım. Şu soğuk kış gününde üşümesin için.
Haa üşümek deyince, Şubat’ta yaklaşıyor. Hani şu Sevgililer Günü mü her ne haltsa onu içine alan kahrolası şubat !
Bak sana ne diyeceğim.
Gel, vazgeç inadından.
Gel, gitme !
Her ne kadar 14 Şubat benim için bir şey ifade etmiyorsa da... Saçma birgün diye dalga geçtiğimiz ve hergünümüzü sevgililer günü ilan etmemizi sağlayan 14 Şubat yaklaşıyor.
Gel, gitme !
Kendim için değil bak. Vallahi annem razı olmuyor. "İştahtan kesildin, canımı sıkıyorsun artık ! " diyor. İnan artık makyajda yapamıyorum. Hani sen derdin ya "Sen makyaj yapmadığında mutlaka canını sıkan, seni üzen birşey vardır." diye. Evet var. Hemde çok üzen birşey var. Anla işte makyaj yapmıyorum. Aynalarla küs, karanlıkla arkadaşız.
Anla işte aptal ! Anla. Anla da, gel gitme !
Sabahları başlıyorum akşamlara kadar sana mektuplar yazıyorum. Günde 3 öğün sana yazmaya doyuyorum. Sonra çekmecemde olan parfümü sıkıyorum kağıdın üstüne... Sen kokuyor. Ve işte o an sen yanımda beliriyorsun. Yüzüne dokunmaya kalmadan, yine aynı sahneyi yaşıyorum. Yine kapıdan bavulunu alıp çıktığın o an aklıma geliyor, beni bir kez daha öldürmeyi başarıyorsun. Bir kez daha yaşlar boşaltıyorsun gözümden. Uzaktayken bile beceriyorsun canımı yakmayı. Yetenek sensin sevgili. Yetenek senin gibi olmayı becerenler. 3 "evet"i de hakediyorsunuz sevgili. Bir daha ki can yakımına kadar görüşürüz.
Kendine iyi bak.
17.01.2012 / 08.15
YORUMLAR
Hypochondriac
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
Saygılar.