YORUMLAR
Sayın Hocam,
Şu insanların ,morallerinin en bozuk olduğu dönemde, kaleminizin ucu ile gönülleri doldurmuş , ruhlara cesaret vermişsiniz.. Bazen hayat '' Anasını , avradını'' diyebilmektir. Feleğin öğütücü çarklarına haykırmak,korkmadan ona,kuzuların arasından sıyrılıp,yüreğinizle posta atmaktır.
Zevkle okuduğum yazınıza ve üslubunuza hayran kaldım.Saygılarımla
Kemnur
Abim özellikle sabahtan bakmıştım Paşazasdeyi okumak için. Göremedim diye üzülmüştü. Şimdi yine sayfana baktım tam Paşazadeyi soracaktım ki sana, yeni bölümü okudum mutlu oldum. Paşazadenin içsel konuşmalarına bu bölümdede yer vermisizin. Çok güzeldi paşazadenin içsel konuşmaları. Hırs ve umut inadına yaşamak ümiylerle yeşermek. "Birde martılar balık ve ben-imam tabut ve ben -bir tanrı bir ben." bu kısımları ayrıca beğendim bir de caddede kendi kendine haykırı gibi kimseden umursamadan hepsini ben alacam demesi...
umarım umutları solmadan inadına yaşar......
abim tekrar ellerine sağlık güzel bir yazı okuttun bize...
en derin saygılarımla......
paşazade her müşkülü yener.....adına yaraşması gerek....bomba gibisin can saygılar
Kemnur
Kaç gündür giremedim ama hepsini okudum. Paşazade oğlumun başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Ama sonunda kendini buldu. İstanbul'un her şeyi onun olmasada bu kararlılıkla epey bir yol alır herhalde. Şimdi neler olacak acaba, merakla bekliyorum.
Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
Kemnur
Kuleden çıktı. “Yurttan atmışlar... Atmazlarsa ta analarını avratlarını...” Sustu, küfür etmemek için ekledi. “ben atayım...”
ağzına sağlık be oğlum..
ha şöyle. ne ölümü be. daha yapacak çok işin var..
selam sana paşazade. hüsrana uğratma beni.
Kemnur
Kemnur
Kemnur
küllerinden doğmak, bitip gitmek yerine kalıp yükselmek. aferin paşazadeye daha bir hevesle bağlandı hayata...
Kemnur
Saynur Baysal Öztürk
ilk defa bu bölümü okudunm.Hani derler ya bundada bir hayir vardir!vallaha bu yazi bana bi iyi geldi bi iyi geldi sorma hocam.Yasama sevinci hirsi,kendini tanima,gelecege yatirim yapma vede en önemlisi BENDE VARIM BU DÜNYADA! ders verdiniz hocam.Gercekdende bende böyle yapmaliyim ki,iki gün sonra ine ben ölüyom anam demiyeyim..sehzade insallah kisa yoldan degilde kesin ve emin bir yoldan zengin olur.Yada hayatda vara bildigi en uc noktaya tirmanir.Yüreginize saglik hocam,,MASALLAH ROMAN YAZMISSINIZ!! bilgi isi,akil isi,güc isi,dirayet isi diyorum ve el acip ALLAHIM ECiKDE BANA VER DiYORUM!!..iyiki sizleri tanimisim.güc verdiniz bana.sözünüzü tuttum bir TÜRK VATANDASI OLARAK!! dolarli yazmiyom artik s leri..paranin ne önemi var mühim olan insanlik:)) tskler..daha cok seyler ögrenecegiz siz hocalarimizin sayesinde..saygi ve selamlarimi yolluyorum gurbetlerin üvey anakucaginda oyuncaksizlikdan aglayan bacilardan gardaslardan..
Kemnur
Dünyaya meydan okuma hırsı tutuşmuş Paşazade'nin ruhunda.
Kutluyorum Üstad'ım yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.