AnNeMm !
Annem!
Var olmaya başladığım günden itibaren yanımdasın.Küçüklüğümde her yürlü gazımı,mamamı çekensin.Büyüdüğümde ise her türlü sırrımı,derdimi paylaşabileceğim dostumsun.Her zaman anlayışlısın.Tamamen olmak istediğim anne sensin ! Sıkıntımı sıkıntın,derdimi derdin,mutluluğumu mutluluğun olarak göresin.Çıkarız beni seven teklerden birisin.Herkes sevdiğine yazar böyle şeyler.Bütün şiirler sevgiliyedir.Bütün şarkılar da öyle.Şimdi bende yazıyorum.Canımdan çok sevdiğim anneme !Bundan daha büyük bir sevginin olması imkansız.Herşey için teşekkür ederim.Herkes gibi elimi düştükten sonra değil düşmeden önce tuttuğun için anne sözcüğüne bu kadar yakıştığın için bana değerli olduğumu hissettirdiğin için giymeyip giydirdiğin,yemeyip yedirdiğin için en yakın dostum olduğun için en öenmlisi "annem" olduğun için teşekkür ederim.
Biliyorum doğarken çok sıkıntı çektirmişim sana.Ama inan isteyerek değildi ki.Böyle güzel bir aileye geleceğim için bende çok heyecanlıydım.Ne yaptığımı bilmiyordum.Aslında o zamandan belliymiş böyle bir insan olacağım.
Herşeyin en iyisini hakettiğinin farkındasın dimi annem ? Bende ablam da sana en iyiyi yaşatmak için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya devam edicez.
O kadar saf,masum bir sevgi ki bu ! Yanımda olmasan bile ruhen yanımda olduğunu hissedebiliyorum.Tek dokunuşun,tek bakışın yeterli herşey için.Gerektiğinde ufak bir uyarı bazende güç,kuvvet herşey !
Belki babam okur bu yazıyı.Kıskanma babacığım.Her ne kadar şuan aramız bozuk olsada..seni de çok seviyorum ben.
İyi ki varsınız..
İyi ki varım.
YORUMLAR
anneler kadar bi kutsal varlık varmıdır acaba
anneyi anlatan bu dizlerin sahibine de sonsuz şükranlar içten ve samimi olarak ifade edilen yazıydı okuyunca büyük haz duydum
tebrikler
Yaralı ve Dertli Şiar
Fatih AVCI
[email protected]