- 846 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KORKMA
Yine bir yolculuk daha, yolların uçsuz bucaksız ritimleriyle beraber. Şeritlerin ney sesi, dağların esintisi, ovaların klarneti, göklerden keman, yerden bir inilti her an kulaklarımda. Eşlik etmek onlara. Ama kimse duymadan.İçten içe ve sessizce. Sadece onlara duyurmak sesini alabildiğine. Sınır tanımadan. İlerledikçe genişlemek, ruhunu yüceltmek, nakaratlarda gülümsemek, yeni kıtalarda dalmak derin düşüncelere. Bu şarkı o kadar uzun olsun ki, hiç bitmesi ne yol, ne de bu konser. Haydi, hep beraber söyleyelim Ey muhteşem yaratılmışlar. Dertlerimizi, sevinçlerimizi, hayallerimizi. Hiçbir insan buna ortak olmasın var mısınız?
Çünkü insanlar tüm güzel şeyleri yok etme savaşındalar. Derdinle dertlenmek isteyen kalmadı artık. Sevincini paylaşacak mutluluk da bulamıyorlar. Hayaller….. Adı üstünde hayal işte. Geç bunları.
Siz paylaşın benimle bunları lütfen hiçbir insan ortak olmasın var mısınız?
(Ses azaldı) Neden dedi dağlar? Sen de insansın. Biz seninle paylaşmıyor muyuz derdini derdimizi, sevincini sevincimizi. Sen varsan bir yerlerde senin gibi birileri de vardır. “Ama” dedim.
“Dur” dedi yol. Biz ne güzelliklere şahit oluyoruz. İzin ver bunları anlatalım sana. Ve dinle. “Bir dakika “ dedim. (Gökyüzü sesini yükseltti ve ağlamaya başladı)
Biz sizinle beraber güzeliz. Siz olmasanız biz neden yaratılsaydık. Hepimiz sizin hizmetinize sunulduk. İşte siz insanoğlu bu kadar mükemmelsiniz. Sen nasıl olur da insanı bu kadar küçümsersin.”Hayır”dedim. “Küçümsemek değil benim ki sadece”
-Önce dinlemeyi öğren dedi gökyüzü
Tamam dedim. Sustum.
Nice insanlar var, benim gözyaşımla mutluluğun doruklarına ulaşıyor. Dinliyor dinleniyor. Benim dostum olan rüzgârla sevdiklerine mesaj gönderiyor. Dualar ediyor. Niceleri dağ esintileriyle gideriyor sıkıntısını. Sevgisini dağları delerek belirtiyor. Niceleri sevgi adına düşüyor yollara. Yol eşlik ediyor ona hiç bıkmadan ve usanmadan. Ve hepsi amacına ulaşıyor nihayetinde. Çünkü bu nimetlerin hepsi insan için. Biz sizinle anlamlıyız. Korkma sizde birbirinizle anlam kazanıyorsunuz. Biz her zaman dinleriz seni çekinme. Ama bilki birlerlerde seni dinlemek isteyenler de var. Şu an olduğu gibi.
Sustum, sustum. Şaşkındım. Ve haklıydı gökyüzü. Düşündüm, korkmak yok dedim gökyüzüne. Eğer bir yerlerde paylaşmak isteyen birileri varsa söz paylaşacağım. Ve beni duyan birileri olacak inanıyorum. Şu anda olduğu gibi…