- 1315 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇ KARDELEN DERGİSİ OCAK SAYISI YİNE DOPDOLU!
Genç Kardelen 14. sayısı ile okuyucularına merhaba dedi. Bu sayının şair ve yazarları ve işte yazdıkları: Özcan Yeniçeri: Uyuma Zorlanma Özgürlük ve Beyin Gücü-Bestami Yazgan: Senin sevgin(şiir)-Oysan Hasan BILDIRKİ: Senden Uzak Bir İklimin Tam Ortasında(şiir)-A.Rahmi Şeyhoğlu: Bu Ülkenin Hikâyesi Cemil Meriç-Ahmet Tevfik Ozan: Dil Bayramında Türkçe ÖSYM’nin Kölesi-İdris Yavuz: Çağımızın Hastalığı Manevi Kirlilik-Yaşar Beçene: Ne Gam(şiir)-Rıfkı Kaymaz: Şehit(şiir)-Talip Çukurlu: Dilimizin Neresindeyiz-Eyyüp Akyüz: Haydi Ekran Başına Yaşamak Kalsın Yarına-Filiz Kılınçel: Ateş Düştüğü Yeri Yakar-Fatma Peşken: Peri Kızları da Sevinir-Mehmet Ali Talayhan: Garipçe(şiir)-Murat Soyak: Gönül Sohbet İster-Şahin Karataş: Gül(şiir)-Sevim Çakıcı: Kıramam Ben Bir Kalbi(şiir)-Servet Yüksel: Gel Ey Aşk(şiir)-Arif Eren: Zaman Yerinde Durmaz(şiir)-Reşit Güngör Kalkan: Aşk Kitaplıktır-Kibar Ayaydın: Rüzgârın Uğultusu-İnci Okumuş: Miracın Aydınlığında Yüce Aşkın İzahı(şiir)-Durmuş Kaya: Yağmur Duası(şiir)-Duran Çetin: Çerçi-Bedran Yoldaş: İnce Sızı-Hızır İrfan Önder: Aşk Nasıl Olmalı-Leyla Usta: Zeytin Dalları(şiir)-Kadir Kahraman: Rabbim Mağfiret-Kerim Sandal: Ağlamak Sevmektir-Osman Baş: Yol Gidene Yol Gerek-Osman Aytekin: Sevginin Derinliği-Hüseyin Işık: Biçem Kuram Çatışması Bağlamında Modern yazar Belleğin Aynileşmesi-İbrahim Yolalan: Uçuk Havarinin Son Cinneti-Bedrettin Keleştimur: Bu Meydan Er Meydanı-Kadir Durak: Gönül Sofrası. Bu yazarların dışında Senem Gezeroğlu’nun yazar Ümit Fehmi Sorgunlu’nun son çıkan ”Gülün Müjdesi” isimli Hikâye kitabı üzerindeki incelemesi, Abdullah Birokur’un tanıtımını yaptığı yeni çıkan kitaplar, Müzisyen Selçuk Küpçük’le ilgili yapılan tez üzerine bir yazı ve Derginin Genel Yayın Yönetmeni Hayrullah Eraslan’ın şair-yazar Mustafa Özçelik ile edebiyat ve yazarlığı üzerine yaptığı söyleşi yer alıyor.
Genç Kardelen Dergisi Niğde’den Türkiye’ye yayılan bir rayiha gibi edebiyatın güzelliği yürekleri mesrur ediyor.Reşat Güngör Kalkan Aşk Kitaplıktır yazısının bir bölümünde bakın neler diyor.”Aşk kitaplıktır…Çünkü aşk kitapların yazdıkları kadar yer tutuyor hayatımızda.Oysa hayatında kitaba yer vermeyenlerin aşkın o masum, insanı varlığıyla anlamlandıran tatlı veçhesine nasıl yaban kaldıklarını kitapsız evlere, iş yerlerine bakarak anlamak zor değil. Allah’tan ümidim ve duam odur ki, bu nazenin hastalığın perdesini üzerimden hiç ama hiç kaldırmasın!...
Genç Kardelen Dergisi yazı İşleri Müdürlüğünü bundan sonra İdris Yavuz, Yayın Danışmanlığını da Murat Soyak yürütecek.
Derginin adresi: genckardelendergisifhotmail.com.Web:www.gençkardelen.com Tel0 388) 213 00 03-NİĞDE