- 970 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vasıfların en güzeli Şeref
Eskiden insanlarda şeref önemli bir ahlak unsuruydu. Günümüzde adını bile unuttuğumuz bir vasfımız oldu. Ben çocuktum televizyonlarda görürdüm kara bir leke atıldıysa bir insana televizyona çıkar ya özür diler yada harakir yapardı. Amerika’da halk bu şaibenin açıklamasını isterdi ve o şahıs çıkıp açıklama yapardı veya millet oyuyla onu cezalandırırdı. Bize gelince biz bu spekülasyonları ya duymamazlıktan geliyor yada manfeat gereği fincancı katırlarını ürkütmüyoruz. Çorum’da da öyle pis kokular geliyor burnumuza kimse demiyorki bunu açıkla birazda olsun şerefin varsa ya kendini akla yada hayatı daha fazla kirletme.. Müslümanların ülkece ne duruma geldiğine bir bakalım. Yolsuzluk nerde ve kim tarafından yapılırsa yapılsın cezasını çekmeli. Temiz eller operasyonu vatandaş arasında ayırdım yapmamalı. Ben inanıyorum ki Başkanımız yüzümüzü aka çıkarırda çıkar bir açıklama yapar. Eğer biz müslümansak bir elimizde şahadet öbür elimizde de terazi olmalı. Savunduğumuz misyonun gereğini yaparız umut ediyorum....Osman gazinin oğluna olan nasihatlerini tekrar hatırlatıyor ve değer verdiğimiz başkanımızın bu söylentileri açıklamasını bekliyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.