- 739 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir şehre ünüversite neden gerekli
Bir şehrin dinamizmini dengeleyen can damarlarından biri. Önce halk şunu bilmeli bir şehre ünüversite neden gerekli. Bilinçsiz yapılan herşeyin faturası yine insana kesiliyor.
Ziraat fakultesi köylünün daha bilincli üretim ve kaliteli verim alması için. Veterinerlik hayvan besiciliği için. Tıp insanların bulunduğu şehirde daha kaliteli tedavi olması için. İşletme o şehrin işletmecileri için. Devlet ve insanların kaynağının verimli kullanılması için iktisat. Bunun gibi bir çok bölüm insanların kalitesini artırmak için vardır. Bilinçsiz zirai ilaçlama kanserlerin artmasına sebeb olurken. Verimsiz topraklar bizi dışarıya mahkum ediyor. Tembel insanlar verimsiz işgücünün sonucunda tembel devletlere dönüşüyor.İşte görüyorsunuz ünüversitelerin görevleri dünyanın nabzını tutup ülkemize taşıyıp dünyanın ilerlediği noktayı hem görmemize hemde bunu ülkemize taşımaları yüksek kültür millet ve devlet anlayışını artırıp gelenekçilikten sıyrılıp vizyon değiştirip dünyada gelişen bilgileri ülkemize sentezleyerek ilerilere taşımasıdır. Bunun yanısıra pek tabi ünüversitelerde kendi içinde sorunlardan arınmış hizmete hazır bireyler olmalıki bu ülke ve bu gençlikte ülke yeni çağlara taşısın.İnanmak, öğrenmek ve bunları etik bir şekilde hayata geçirmek insanın elinde....Çorum’luların kabullenemediği ünü versitenin gerekliliğini parentez içinde açmak istedim....