YORUMLAR
iyide herkez suçlu bir paşamı masum o da tulumba aşırmasaydı sanane arkadaşın tulumba istiyor diye zaten gözler üzürinde doğru dur ama tam düzelmeye gayret ederken yurttan kovulacak çok ağır ceza ayrıca kız doğmakta okadar iyi değildir şans hiç değildir burdan bende şans olaydı anam kız doğururdu diyenlere
BAK SIMDI PASAZADEYE ACIDIM AMA HERSEY DUZELECEK INSALLAH.SAYGILARIMLA...
Kemnur
glenay
Kemnur
Bir tulumba tatlısı şeker hastası müfettiş ne kadar basitmiş herşey sevgi ve saygılar..
Kemnur
Yav bazen deriz ya ''şansım olsaydı anam kız doğururdu'' diye...Garibim Paşazadenin de şansı olsaydı zaten piç olarak dünyaya gelmezdi...Çocuğun kaderi doğuştan kötü...Bu olay biraz da Nasrettin Hoca'nın '' Hırsızın hiç mi suçu yok '' hikayesine benziyor...Sen koskoca eşşek kadar adam nefsine hakimm olama suç değil, daha onsekizine bile gelmemiş bir velet basit bir hata yaptı suç...Günümüz adaletine benziyor aynen...
Selam ve saygılar.
Kemnur
Bir eksiklik var; çocuğun ifadesine hiç başvurulmadı. Ne kadar yönetim katı da olsa formalite icabı bir ifadesi alınmalıydı... Yine de yurttan atılacak ama...
Hüzünlendim ya!... Okudukça öğrencilik anılarım tazeleniyor...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
cetrefilressam tarafından 2/4/2012 1:21:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
cetrefilressam
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
işte bu bölümde Paşazade'ye gerçekten üzüldüm ve hüzünlendim. Ayrıca düşündüm de şimdi atılan çocukların hali kendi hallerine bırakılmaları tutunacak doğru dürüst dalları yokken birden kanatsız kuş misali boşluğa atılmaları...Bir kader vururken birde diyebet müfettiş vuruyor bazen gelirken herşey üst üste gelirmiş paşazade yede böyle geliyor....
Her zaman ki gibi güzeldi ama bu bölüm daha bir hüzünlüydü. Sonunda attın ya Paşazadeyi yurttan...kaderinde önüne geçilmezmiş....geçmiş olsun...şimdi yeni sular ısınacak gibi diğer bölümleri merakla beklemekteyim....
Abim en derin saygılarımla...