- 963 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
Azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz. İşte Atalarımızın sözünü doğrulayan bir örnek yine.
Kutluyorum emeklerini, sevgilerle
DİLEK YILDIZI
bir şeyi henüz başaramadım.daha dereye girmedim ki ayaklarım ıslansın.
çınar bir damla suda güç bulur kökünde ...dere bir damla suyla akmaya başlar...ben beni bilirim ki su damlası olabilmem için daha çok var su damlası olmama....
annem,ablam; yinede onure ettin beni bilesin...çok teşekkürler..
DİLEK YILDIZI
saygı ve selamlar...
Ehil kalemler uyarılarıyla birlikte , hakkı teslim eden beğenilerini de ifade buyurmuşlar zaten ...
Nazenin gönüllü kardeşini bu abisi de tebrikler ediyor , yüreğindeki incilerini düşürmeye devam etmeni diliyorum ...
En kalbi sevgi , saygı ve selamlarımla ...
balıbey tarafından 2/4/2012 4:20:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
balıbey tarafından 2/4/2012 4:21:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI
Abim en içten sevgi saygı ve selamlarımla...
SEN GERCEKTEN HARIKASINDENEMEDE OLSA BASARILISIN .SAYGILARIMLA......
DİLEK YILDIZI
sana demiştim nesirde daha iyisin diye, bence biraz daha ağırlık ver düz yazıya, çok iyi yerlere geleceğine eminim. biraz da imlaya dikkat et. başarını kutlarım.
DİLEK YILDIZI
Pc düzgün çalışsa word e atabilsem hatalı olanlar altı kırmızı görünüyor daha kolay olurdu benim için. Ayrıca Kötü bir klavye kullanımım ve bir o kadar kötü bir klavyem var...
(pc deki sorunu saymıyorum) makina bulursam eğer çekip sizinle paylaşacam.
annem değerli yorumun için tekar teşekkür eder ellerinden öperim...
saygılarımla..
Anlatım çok güzel konu çok güzel.
Tüm bölümleri okudum, eline sağlık.
Yazıyı ve yazarını yürekten kutluyorum, yıldızın bol olsun...Sevgilerimle...
DİLEK YILDIZI
sevgi ve saygılarımla...
Zamanlar ve imla konusunda eksiklerimiz hala var. Buna rağmen bu metin okunuyorsa eksikleri giderilince neler olur düşünemiyorum. Demek istediğim işlenmemiş bir cevhere sahipsiniz. Yeteneğinizden söz ediyorum.
Yoğun bir altın rezerviniz var. İş bunu çıkartmakta ve işlemekte. O duygu da, çaba da sizde var. Her yeni çalışmanızda, bir öncekinden hayli ileride olduğunuzu -bir okur olarak- görebiliyorum.
Yaza yaza düzelecek herşey demiştim. "Kervan yolda düzelir."
Edebiyat aşkına, yazmaya devam!
Kurdelanızdan dolayı tebrik ediyorum.
Saygılar çokça.
Aynur Engindeniz tarafından 2/4/2012 12:18:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI
O kadar güzel sözler söylemişsiniz ki onure olmak bir tarafa insanın başını döndürecek kadar başdöndürücü sözler bunlar.Ben sizin yazılarınız okuduktan sonra hele de sizin gibi yazan SİHİRLİ BİR KALEM den böyle sözler duymak çok hoş. Bu naif düşüncen senin kalenderliğinizdendir bilirim.Bu kadar güzel sözü ben hak etmiyorum umarım birgün hak edebilirim...
Bu kadar güzel sözü şimdi etkili yorum olarak işaretlersem kibir yapmış olurum.
Kurdela işine gelince.Asıl benim için sağ tarafta asılı olan değil sol tarafta asılı duran bu yorumunun en güzel kurdela benim için...
sevgi ve saygıyla...
Aynur Engindeniz
Başarılarınız daim olsun.
DİLEK YILDIZI
DİLEK YILDIZI
en derin saygılarımla.....