- 1145 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Boş Yazısına Yorum Yap
"Boş" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
3 Şubat 2012 Cuma 11:24:32
okuyamadığım bölümleri okudum süper gidiyor dahada akıcı tasvirlerinle gözalıcı kutlarım sevgilerimle..
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sevgili Gül Ayşe sayfamda seni görmek ne güzel şimdi açtım bilgisayarı buradaydın demek. Yüreğin var olsun.Umarım gelecek bölümleride beğenirsin. Sevgi ve saygılarımla..:)
Gülayşe DELEN
@gulaysedelen
Ömrüm yettiği sürece Allah kısmet ederse tkipteyim canım. bu sıra da kandilini kutluyorum sevgilerimle can.
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Gül Ayşem seninde kandilin ve cuman mübarek olsun.sevgi ile.
3 Şubat 2012 Cuma 10:05:27
’Anne cehalet nedir sence, bilgisizlik mi?. ’Canım eğitim, aile terbiyesi, hepsi bir arada’.
’Yok anne yok. Cehalet erdemsizlik, edepsizlik, kalp körlüğü, bence o farklı bir şey. Hamurunda insanın,nezaketi, asaleti, yoksa cahildir unutma’.
olay dizgisinin bir birini takip etmesi ve güzel bir anlatımla sağlanması güzeldi. tebrik ederim selam ve saygılar.
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Temia asil kişiler güzel ve iyi olan sözcüklere önem verir çok teşekkür edereim..Saygı ile..
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Teşekkür ederim Enes Bey sağolunuz efendim...
2 Şubat 2012 Perşembe 22:54:09
CÜMLELERİN SIRALANIŞ TARZI HARİKA KUTLARIM ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN SELAM ÜSTAD..
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sayın beye fendi sayfama teşrif ederek beni onurlandırdınız sizin gibi gerçek anlamda bu konuda bilgisi olan insanların sözleri bana onur verdi.Tek amacım romanımı iyi bir yayın evinde bastırıp bir şeyler yapabilmek, tabiki bunu nasıl yapacağımıda bilmiyorum.bir yılda onca öykü masal dahi yazdım hepsi nitelikliydi fakat bastırmak için param yok. Yeni yeni çevrem oluşuyor. Allahın yardımıyla bakalım neler olacak hayırlısı.saygılarımla..