BABAMA...
Canim Babam;
Bugün sensizligimin ücüncü yili.Kirginmisin diyorsan evet hala ilk günkü kadar kirginim sana.Belki ilkgözagrinin,karakizinin yaptigi kücücük, masum bir kapris benimkisi.Simarikca birsey iste.Kirginligimdan sana; ilk resimlerini kaldirdim kücük kilitli bir sandiga..Güzelce kilitledim, anahtariniysa bulamamak üzere gizledim.
Gidisinle geride biraktigin esyalardan bir saat; birde V yaka lacivert kazak almistim yanima; yine sirf kirginligimdan; koydum sen kokan kazagini dolabima ,and ictim bir daha koklamamaya ve dokunmamaya....
Sadece saatini astim gözümün her baktiginda görebilecegi bir yere.Bana, her baktigimda ani ve sessiz birakip gidisini ve sensiz gecirdigim her saniyeyi hatirlatsin diye...
Ha birde en önemlisi bir damlasina kiyamadigin gözyaslarimi dondurdum gözlerimde..Gittiginden beri bir damla akitmadim, her nekadar kirginda olsam gidisine ,oldugun yerde görüp hissedip gözyaslarimla seni üzerim diye...
Ve sirf gidisinle kirdigin ben; seni rüyamda görüp uyanmak istemem diye ,her gece!! seni göstermesin rüyalarimda diye dualar ediyorum Rabbime...
Ve sen , apansiz gittin diye kim varsa BABA diyen cevremde sinirleniyorum ve hatta zaman zaman cocuklarimi bile kiskaniyorum BABA diyorlar diye..Karakizinin kücük, masum kaprisleri bunlar iste...
Gecenlerde cok güzel bir yazi okudum bir yerlerde.Buyurmus ki Rabbim; "kimi benden cok severseniz onu sizden alirim" diye.Düsündüm saatlerce.... Ve o günden beri degistirdim dualarimi bende ; Yüce Rabbim ben babami istemeyerek,bilmeyerek,farkinda olmayarak senden cok sevmissem beni bagisla..Aslinda ben babami hic sevmedim,suan burda olsa yine sevmem .Simdi onu bana geri verirmisin?" diye...
Canim Babam; keske.... Keske dönebilsen...Bir kere daha o mübarek ellerini öpebilsem,kokunu doya doya icime, iliklerime cekebilsem,bir kerecik daha karakizim dedigini duyabilsem..sen sadece sicacik baksan bende saatlerce seyretsem.Zaman dursa sen hep yanimda kalsan.
SENI COK ÖZLÜYORUM CANIM BABAM....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.