...
YAZARIN NOTU: Saygıdeğer dostlar; bu seri bir DİZİ FİLM PROJESİ olarak yazılmaktadır. İlk onüç böşlümün yazımı biter bitmez senaryolaştırılacak ve gerekli anlaşmalar tamamlanır tamamlanmaz dizi film olarak çekilmeye başlanacaktır. BU NEDENLE, BU UZUN DİZİDE KULLANILACAK ÖYKÜLER, DAHA EVVEL BASIN, YAYIN VE İNTERNETTE YAZILMIŞ, YAYINLANMIŞ, YAŞANMIŞ, EMNİYET BÜLTENLERİNDE YER ALMIŞ, BİLİNEN, SİZLERİN DE BİR YERLERDE OKUMUŞ YA DA İŞİTMİŞ OLABİLECEĞİNİZ ÖYKÜLERDEN ESİNLENEREK YA DA ADAPTASYON YÖNTEMİYLE KAHRAMANLARIMIZ ÜZERİNDEN YENİDEN ÖYKÜLEŞTİRİLMESİ BİÇİMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR. MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ÖZGÜN ÖYKÜLERİMİZE DE YER VERİLECEKTİR. SİZLERDEN İSTİRHAMIM, BİLDİĞİNİZ KISA MİZAHİ ANEKDOTLARINIZI YAZILMAK ÜZERE BENİMLE PAYLAŞMANIZDIR. SELAM VE SAYGILAR...
YORUMLAR
Selamlar kadim dost, o kadar akıcı sade ve güzel anlatım yapıyorsun ki okurken yazı nasıl bitiyor anlamıyor insan...içeriğe gelince paşazade gitti...bakalım dışarıda neler bekliyor onu asıl macera dışarıda...daha bunlar ısınma turlarıydı değil mi? Selam ve hürmetlerimle
Kemnur
Müfettiş şeker komasından kurtulacak da, bizim paşazade kurtulamayacak. Vardır bir hayır bunda da. Fıkra tam yerinde ve çok güzel hocam. Yüreğiniz dert görmesin. Saygılarımla...
Kemnur
Paşazade hapı yuttu. çocuk tamda adam olma yoluna girmişiti tatlının acı sonuda olsa yurttan atılan çocukların bir gerçeği bir yerde. Zalim müfettişe denk geldi. Halil Kaya yı ilk kez içtenliği için sevdim. Ama Halil Kaya yı aşar paşayı kurtarmak...Şimdi sular iyice ısınmaya başladı. Paşazade yurttan atılsada atılmasada benden Paşazadeye tam destek.....
Abim elline sağlık her zaman ki gibi harika olmuş..
saygılarımla...
Kemnur
Ama, ben fıkraya da bayıldım...
14 yıl idarecilik yapmama karşın, hiç te alınmadım...
Kutluyorum sizi Kemal Üstadım. Gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Saygılar, sevgiler.
Kemnur
paşa yandı yazık oldu al-rkadaş kurbanı oldu tamda düzelip ders çalışmaya başlamıştı okuldan ayrılma zamanı geldi demekki de diğğerleri nasıl atılacak paşayı yanlız bırakmazlar herhalde hadi hayırlısı bakalım
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Kemnur
FARQİN2101
tam bir hıyar.....ne cacığı olur nede salatası....ömrüm hep böyle ne idüğü belirsiz kendini bir şey zanneden zübüklerle geçti....bak usta okuyucuyu nasıl içine çekiyorsun bu saatte sinir ediyorsun...oldumu birde yüksek tansiyonum var bilesin...sevgiler kadife uçlu kalem....