- 2021 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Hizmetcilik ruhu biz Türk kadinlarinin kanindami var?
Biz Türk kadiniyiz ve heran emre amadeyiz.Kanimizda var bizim hizmetcilik duygusu.Hizmetcilik derken birisine para karsiliginda yapilan hizmetden bahsettimiyom haa ona göre sayin seyirciler.Anana babana kardeslerine evlenince esine,anasina babasina gardasina bacisina et babam et hizmet.Annalarimizin sucu belkide biz kiz cocuklarini is gördürerek yetisdirdikleri icin.En klase cümlede sudur;yarin gettigin yerden geri gelirsin is güc yapamazsan.Kimse almaz seni eli isli gözü nakisli degil diye!Aha buyrun bu laflari duyunda hizmetci olmayin ,anacim ya.Büyüyüp serpilince gelen dünürcülere kahve yap su getir,ayakkabilarini düzle, firsat buldukcada kapinin deliginden damat adayini dikizle.izle anam bacim izle,ellerin kizlari ne isler beceriyor örnek almak icin izle.
Gecenlerde bir yazim vardi hatirlarsaniz ismi;Bakirköyün Almanya versiyonundan haberler var!!!iste bu yazida yaman hallerini sizlere anlatmaya calisdigim bir bacim vardi.Rehabilitasyona gitti ve bayagi ise yaradi.Yuvasina cocuklarinin yanina döndü.Yavas yavas telefonda bana anlatmadiklarini anlatmaya basladi ve hayretler icinde kaldim.Hemen klavyeyi elime aldim ve sizinle apylasmak istedim.Ben anlatiyim sizde bu yaziya neden bu basligi koydugumu anlayin anacim.iyi seyirler dilerken sakin haa sakin bu okuduklarinizdan örnek almayiniz diyorum;)
Bizim bu akilli konu mankeni bacim gittigi o yerde bi sevilmis bi sevilmis ne ben anlatiyim nede siz tahmin edin.Doktorun odasina kontrole gitmis ve doktor bunun dilini sökmeye calisirken o ne yapmis hadi bilin? Ne yapacak doktorun masasini toplamis,evraklarini düzlemis,ayip olmazsa kalkip bi toz bezi alip neredeyse silecekmis.Salak yimin ederim salak bu kadin ya.
Yemek yendikden sonra diger hastalarla birlikde tv odasina gidiyorlarmis.Bizimkinin kaninda varya is yapma güdüsü,bunu dürtüp durmus.Almis önüne meyve tabagini,mandalin portakal elma soymusda soymus.O tabaga diziyomus soyulmus meyveleri,helgalar olgalar nataliler karincalar gibi bir bir asiriyorlarmis.Ordan samimi oldugu avradin biri gelmis demis ki; kiz sakat sen napiyon ya? Elin gavurlarinimi besliyon.Onlar senin icin parmakalrini kipirdatmazlar.Sense onlarimi besliyon.Bzim ki piskin piski ne dese begenirsiniz? Ay yazik kiz onlar soyamiyorlar,iki saatde yiyorlar.Bende onlara yardim ediyim diye seeddiydim..salah yimin ederim bu avrat salah.
Yüzmeye gitmisler.Bizimkisi yüzmeyi bilmiyo tabiki.Sorana az biliyom demis bir Türk olarak geri kalmis demesinler diye.Ha bu arada bizimkisinin yaninda sadece sortu ve mayosu varmis.isin garibide havuza gitmek icin milletin icinde bornozluca cekip gitmesi gerekiyormus.Ama bizimkisinin bornozu yokmus.Demis carsiya giden fransizin birine;söyle uygun fiyatlisindan bi bornoz al bana.Aksam olmus ve fransiz baci gelmis elinde paketle.Paketi acinca ne görse dersiniz? Bornozun sol gögsünde bir tane playboy davsani durmuyomu.Bide üstüne üstlük playboy davsanin basinda basörtüsü varmis ve altindada söyle yaziyormus;O ARTIK TÖVBE ETTi!! Avrat yaziyi ve görüntüyü görünce gülecem diye gebermis.Gebermis gebermesinede bunu milletin icinde nasil giyecekmis?Türklerde care tükenmez demis ve davsanin üzerine hamamda calisan tellaklar gibi bi havlu atmis ve yüzmeye gitmis.Bizimki havalica girmis havuza.Yüzme bilmiyo,biliyoda az biliyo ya;) demirlere ayni kis gününde donmus demire dil yapisdirir gibi yapismis.Ayakalarini cirpip duruyormus.Bi ara ögretmen demis ki ;söyle ecik ortalara dogru gelin bakalim!aha simdi avradin yandiginin resmidir cünkü,demire bütün kolunu dolamis ve dirsegi orya SIKISIP kalmis.Cabaliyo cabaliyo yok anam yok,dirsegi cikmiyo.Dans eder gibi döne döne zar zor cikartmis kolunu ordan ve yüzme yardimicisi makarna gibi upuzun singeri beline dolamis.Biraz haraket ettikden sonra milet havuzu kacar gibi terketmeye baslamis.Cikan yüzme yardimcisi öteberilerini ortalara atip gidiyorlarmis.Hadi bilin bizim bu hizmetci kilikli avrat ne yapmis? Ne yapacak attiklari bütün öteberileri toplayip yerine koymus.inanilacak gibi degil anacim yaa.Nerdeyse havuzun tasan sularini siyiracakmis ki,hizmetci kadinlar fazla yorulmasin diye..salak yimin ederim salak bu avrat.Dusa gitmis ve daha yikanmadan biri demis ki;havlumu verirmisin? Oda tabiki vermis.Tam suyu acmis helganin biri demezmi;sekerim su sirtimi bi sabunlaya bilirmisin? Inanmiyom ya avrat bu seferde elin helgasinin en son ebesinin dogarken keseledigi sirtini keselemis:)artik son sözüm neydi? Onuda siz söyleyin anacim;)
Yemek yemeye kantine inince gidip mutfagin kapisindan ahci avratlara;size yardim edebilirmiyim? Dememismi! Yuh dedim bu sefer yuhhhhhhh!onlarda kibarca HAYIR! Demis.Birden gözüne kocaman yogurt kaplari takilmis.Demis ki; su kaplari bana versenizde eve götürüp yaprak bassam,tursu yapsam ecik! Salah yimin ederim salah bu avart yaaaaaaa.
Yasindan büyük kücük heglagalara olgalara bi yardim yapiyomus bi yapiyomus sorman gitsin. ((Taki kendinden büyük Fransiz avradin biri;sana ANNE diye bilirmiyim? Ay inanmiyorum ay inanmiyorummmmm!!)) Kiminin ütüsünü,kimininde camasirini yikiyormus makinada.Camasir deyince bakin ne geldi aklima sayin seyirciler.Bizimkisi biraz illet takilir ve yeni aldigi giysileri yikamadan giymez.O gün yeni aldigi camasirlarini ic dis farketmez ayipdir sölemesi ,hepsini makinaya atmak icin götürmüs camasirhaneye.Biri gel demis ve camasirlarini iki dakika birakip gitmis.Geldiginda camasirlarinin bagzilarinin calindigini farketmis.Aboooooooo demis ; ya asansörde,ya balkonda,yada kapidaki dalda donmu göynegimi takili görürsem,yada birinin basinda biseyimi görürsem diye.O günden sonra gözü hep kapida pecede kalmis.Sakat yimin ederim sakat bu avratt.
Kendi derdini unutupda ellere teselli olmaya calismis.Cebinde mendil tasiyormus ve kimin gözünde yas görse bi dene veriyormus.Kucaklayip teselli oluyormus.Yillardin acilar icinde kivrandida bi kucaklayani teselli vereni olmamis ya avradin.iste bu yüzdenkonuya komsuya örnek teskil edeyim diye dili ayri dini ayri dertküpü insanlarla aglayip gülmüs.
sigara icme yeri acik havada oldugu icin battaniye koyuyorlarmis, kat kat.Bizim safdirikde gidip üzerlerine oturuyomus hadi bilin niye? niye olacak, biri gelince ;al senin icin isittim diyip bir dene altindan cikartip veriyormus.Salah yimin ederim salah ,salah bu garii.sigaralarin izmaritlerini bile bu döküyomus inanmiyommm ,imin ederim salah salah bu gari.
Rehabilitasyon hastalari ve doktorlari bu avradi cok sevmisler.Ha bu arada orda baska numunelik bir türk KADINI varmis..Dikatinizi cekiyom KADIN!! bu kadin don yogurt, ayni alamanlar..suratindan millet korkuyormus.Türk milletini cok kötü teslim,sey pardon temsill ediyormus.Bizimkisi tam aksine sicakkanli ve hizmete amade.Bahin gördünüz demi ,disisleri bakanliginin bu avrada liyakat madalyasi vermesi gerekiyo.Türklügün gururunu galdirdi ayaga,diye.Almanlar Türklerin hakkindaki kötü fikirlerden kurtulmuslar bacimin sayesinde.Gercekdende Türkleri baska taniyor ve biliyormus bu gavurlar.Olayin ilginc yani diger Türk kadinindanda nefret ediyorlarmis.Kendini hic sevdirmemis,kimseyle samimi olmamis,kendi begenmisin birisi.Kiskanclikda cabasiymis.Bizim avrada kac kez söylemis; bu yabanci garilar neden seni cok seviyorlar.Eminim evinde böyle ilgi görmüyondur,diye avardin pisikolojisine darbe vurmaya calismis.
Orada arap kadinlarda varmis ve bizimkisindende kücükmüs.Abla diye hitapediyorlarmis bizim bu kahraman Türk avradina:) fransiz avratlar ,alman avratlar vede diger avratlarda baslamis yaslari ne olursa olsun ABLA! Demeyeee:))
Simdiiiiii ,gel gelelimizin asil davaya.Bizim avradin ilk günlerde surati mahkeme duvari diye, moral düzleyici ve kisnedici haplar tutturmuslar eline..iki gün aldikdan sonra basina 15. kattan hafif müzik calan radyo düsmüs gibi akli basina gelmis vatandas avradin.Ben bu kadar kendi kendime gülüp oynamazdim anam, bana ne oldu ?demisssssss ve ilaclari kesmis..Kesdigi gün aci gercekler karsilasmis.Megerse bütün hastanedekiler kisniyomus bizimkisinin disinda.Yani anylacaginiz avradi ayahda uyutmuslar iki gün.Korkudan ilaci nereye sokacani bilememis.Diyoki; ah ahhh su lavabolarin bir dili olsada dile getirse,ne kadar ilac icdiklerini.Sakiz kaplarina sarip sarip bir yerlere depdiklerini.Ormanda gezerken agaclarin dibine attiklarini.Bellimi olur ,seneye orada o ilaclarin bitkileri biter ve rüzgar esdikce AVRATTTTTTTTTTT, AVRATTTTTTTTTT diye bagirirlar. Yü heheheheh ,ay ne komigim yaaa;)
Odada gizli kamera var diye,icer gibi yapip sakliyomus ,banyoya gidip lavobaya atiyormus.Ha bu arada kamera dedikde, zavallinin burnunda hastaneden cikdiginda ben deyim findik,siz deyin yer fistigi kadar himik birikmis..Oda ne? demeyin ha ,ne bilyim anam burnumuzdan cikardigimiz ötberilere himik derdi..Himini sil midem dönüyo ,derdi.Kameralarin yüzünden avradin burnunda himik taaa biyiklarina kadar inmis.Yav ben ne diyom? bu kadin ya erkek degilki,töbe yarabbim töbe.Aslinda varya laf aramizda bunun bi aynasi bide cimbizi meshurdur.Avrat pala remziye dönmüs kamerada bana bakiyorlar diye ne kas,ne biyik nede gerdan yolmus.Metroseksüel remzieler bile bundan bahimliymis.Eve gelince, ignedenlik yapacak kadar sac sakal cikdi avradan desem yalan olur kele, ay saka yapdim yaa...avrat okurda kedisini sey pardon kendisini asar demi ama..yü hhahhehhehe,,kizma bacim kizma birazcik gülek diye yazdim.Söyle yalanmi? Kamera var diye evindede derli toplu oturdugunnnn:)) (geberdecek beni insallah okumaz bunlari,karizmasi cizilecek:)))
Sokaklarda karanliklarda korkmadan yürümelerini saglamak icin bunlari almislar ormana götürmsüler.Bi kamyon insan gezerken bizim avrat; imdattt orda biri var demis agacin gölgesine.Doktorlardan tutunda hasta bakicilarina varincaya kadar ,hani soooo filim vardiya Kolpacino..isemeli cicmali ayin yapiyorlar diyorlarya, hah öyle olmus..Ormanin temiz havasi bozulmus:))
iste böyle dostlar bir Türk kadinin ne kadar yardim sever ve ne kadar isciman oldugunu,hizmet askiyla anasinin kucagina dogdugunu sizlere anlatmaya calisdim.Biraz abarttim,birazda kattim kavurdum sürcilisan olduysa özür dilerim efendim.
YORUMLAR
Diğer arkadaşların yorumları arasına serpiştirdiğim şakaları bir yana bırakırsak çok harika bir tarzın olduğunu ve kendisini okutan oldukça güzel konular seçtiğini söyleyebilirim. Biraz daha dikkat ve aheste aheste yazmaya özen gösterirsen aynı zamanda edebi olarak da oldukça değerli yazılar haline gelecek yazın.
Biraz ciddi bir yorum olaccak biliyorum ama hizmet ruhu sadece kadınlarımız değil erkeklerimizide de olan bir ruhtur...Türk Milleti'nin genlerinde olan bir duygudur bu ve bundan çok memnununm ben.
Yavuz Sultan Selim Mekke ve Medine'yi Osmanlı toprağı yaptıktan sonra fermana adını '' Hakim-ül Haremeyen'' Yani Mekke ve Medine'nin Hakimi diye yazar Nişancı....Padişah çok kızar ve değiştirir o ifadeyi. Onun yerine ''Hadim-ül Haremeyn'' yazdırır...Yani Mekke ve Medine'nin hizmetçisi ''
Sanırım neden ruhumuzda var anlaşılmıştır.
Selam ve saygılarımla.
canımsın ya
yine gülümsettin bah
ha sami hocaya dikkat et
bu sitnin kadın versiyonusun güldürmek için ssami hocada erkek versiyonu
Alla razı olsun sizlerden güne gülerek başlıyoruz
saygım sevgimlesin
AYSE 09 tarafından 2/1/2012 7:37:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Hatun resmen benim saltanata göz dikti ya....
yaban gülü(gurbetbaci)
sami biberoğulları
Kemnur
yazan yüregi kutluyorum yine cok güzel bir yürek seslenisi kalemin daim olsun güzel yürekli kardesim