...
YAZARIN NOTU: Saygıdeğer dostlar; bu seri bir DİZİ FİLM PROJESİ olarak yazılmaktadır. İlk onüç böşlümün yazımı biter bitmez senaryolaştırılacak ve gerekli anlaşmalar tamamlanır tamamlanmaz dizi film olarak çekilmeye başlanacaktır. BU NEDENLE, BU UZUN DİZİDE KULLANILACAK ÖYKÜLER, DAHA EVVEL BASIN, YAYIN VE İNTERNETTE YAZILMIŞ, YAYINLANMIŞ, YAŞANMIŞ, EMNİYET BÜLTENLERİNDE YER ALMIŞ, BİLİNEN, SİZLERİN DE BİR YERLERDE OKUMUŞ YA DA İŞİTMİŞ OLABİLECEĞİNİZ ÖYKÜLERDEN ESİNLENEREK YA DA ADAPTASYON YÖNTEMİYLE KAHRAMANLARIMIZ ÜZERİNDEN YENİDEN ÖYKÜLEŞTİRİLMESİ BİÇİMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR. MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ÖZGÜN ÖYKÜLERİMİZE DE YER VERİLECEKTİR. SİZLERDEN İSTİRHAMIM, BİLDİĞİNİZ KISA MİZAHİ ANEKDOTLARINIZI YAZILMAK ÜZERE BENİMLE PAYLAŞMANIZDIR. SELAM VE SAYGILAR...
YORUMLAR
Değerli Dost.
Bu şeker hastaları gerçekten de nefislerine hakim olamıyorlar nedense. Afyon -Sandıklı'da ben mide kanamasından yatarken tanıdım böyle birini. Adam bir gün onca ikaza rağmen dışarıdan bir kilo dondurma aldırttı karısına ve karı-koca başbaşa yediler...Sonuç: Yaralı ayağı dizinden kesildi zavallının.
Bu bölüm güzel bir ders olmuş bence. Heyecan devam ediyor..Takip de tabii ki
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Merhaba değerli kalem...insan ne çekerse dilinden ve midesinden...Sözün ve yemeğin kontrollü olması gerekir....İlginç ve sürükleyici...Bazı meslekler de yemenin erbabı sanki...Mesleğe de süizin getirmemek için temsil edenlerin dikkatli olması gerekmekte...Çok tebriklerimle...
Kemnur
yersen bu kadarını tabiki hastalanırsın çocukların ahı tutmuş yinede geçmiş olsun....saygılar ustam çok tadında.... gidiyor bilesin...
Kemnur
Vah garibiiim vah!
Vah ki ne vah!
Sen bilmez misin hasta olduğunu,
yüklenirsin o kadar tatlıya?...
Vallahi atlayıverirsin dört kolluya..
Alırsın gariblerin ahını...
...
Yine coşarak akmış kalem, kutluyorum üstadım.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Saygılar, sevgiler.
Kemnur
müfettiş ölmezse tulumbaları kimin getirdiği anlaşılacak mutfaktaki adamdan yine paşanin başı belaya girecek merakla devamını bekliyoruz
Kemnur
Kibar Cemilin tatlı sevdası benim adamımı Paşazadenin başını yakacak bu sefer Halil Kaya ne kadar sahip çıkar bilinmez ama müfettiş komayı atlatınca o tarafı bilinmez. Gecenin bir yarısı o tatlı Kibara gitmeseydi bunlar olmayacaktı ama olacakla biteceğe bişey denmez.... bir de bu bölümden sonra neler olacak o hiç bilinmez...
abim her zaman ki gibi beni de okuyacaklarıda heyecan ve meraka sürükledin...
saygılarımla...