SEVGİYE YÜREĞİMİZDE YER AÇALIM,YAŞAYALIM YAŞATALIM,
Korkuyu içimizden attığımızda, ruhumuz özgürleşir, gönül gözümüz açılır, egomuzun dışına çıkarız VE yaşanası sevgiye kocaman bir yer açılır. Kalbimizde sevgiye ne kadar yer açarsak o kadar sevgi yaşarız.
Biz sevgiye kocaman yer açalım ) yüreğimiz Sevgiyi, dağa, taşa, uçan kuşa, kuru bir dala, toz tanesine, eşimize, çocuklarımıza, dostlarımıza, mevki, şekil, varlık yokluk vs ayırt etmeden beklentisizce yaşamalı böyle bir sevgiyi taşımıyorsa yüreğimiz sevgiye sevgi demem. Sevgi ile yükselmeli hayatın içinde. Yürekte bu tarz bir sevgi yoksa sadece iki kişi arasında yaşanan sevgiye açıksa, sevdiğinin sevdiklerini de sayıp, sevemez insan, çevresindeki kişilerle de iletişim sorunu yaşar. Tekil bencilce güvenli olmayan bir sevgi yaşar.
Sevgi, kalpten kalbe aktarıldıkça, Sevgi verdikçe, içinizdeki sevgi çoğalır ve biz sevginizi esirgediğimizde içimizdeki sevgi de azalır. İçimizdeki sevginin uyanması bizim de “uyanışımızdır.” Sevgi içimizde büyüdükçe farkılı güzel, aydınlık bir bilince ve yaşam düzeyine ulaşırız... Biliyor musunuz Sevgi ruhumuzu yalnızlıktan kurtarır,içimizde güven yıldızları parlar..:)) Yüreğimiz hayatın zorluklarına yenik düşmesin diye ara ara Kendimizle ve hayatla, sevgi,barış anlaşması imzalayalım. Bunu yapmazsak ve başarmazsak, hayatımızda ters giden her şeyin sorumlusunu başkası diye düşünür, kör bir kuyunun içinde dertli kederli döner dururuz, hep şikâyet eden mutsuz birileri oluruz. Ne doğayı, ne insanı, nede var oluşu ömürlük sevebiliriz. Endişe, kaygı, huzursuzluk sarar yüreğimizi. Sevgiye kapatırız, bizi gerçek sevenlerinde ulaşmasına izin vermeyiz. İşte o zaman kalabalıkta yalnız kalırız.Kör bir yürekle baş başa.. Bu mu istediğimiz…? Hayır ise .Açalım yüreklerimizi sevgiye.Hatta bu gün şu an başlayalım,hayatın sunularına sevgi ile bakmaya ve evdeki sevdiklerimize iyiki varsın diye yaşarken sevgimizi,önemli olduklarını yansıtıp onlarla da paylaşalım.Uzaktaki sevdiklerimizi arayıp iyiki varsın özledim ,seviyorum diyelim.Yaşayıp yaşatalım.Sevgi ile bakan yürek ,gülün dikenlerini görmeyecektir.
Sevgi egolarımızdan ,korkulardan kurtulup yüreğimizi özgürleşmektir,sevgi aydınlıktır,sevgi yalnızlığın ilacıdır,Sevgi yaşanası coşkudur.Sevginin ışığı içimizi korkusuzca aydınlatsın ve bu ışığı,hayatımıza da ,yaşarken sevdiklerimize de yansıtabilmemiz dileklerimle…Sevgi dolu yüreklerinize saygı ve sevgilerimle. . :))
Nurhayat Aydemir-31-ocak-2012 saat:19.47
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.