- 869 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendim...
Bu dünyada NEFES alıp vermeye başladığım andan itibaren Yaşamım , yaşamımı oluşturan tüm deneyimlerin bir toplamı olduğunun bilincindeyim.Bu deneyimlerin bazıları iyi,bazıları kötü,ancak hepsi benim.Şu anda olmayı hak ettiğim kişiyim..Yaşamım;Konumum ve çevreme olan olumlu ve olumsuz etkilerimin sorumlusu kendim olmakla birlikte,Yaptıklarım seçimlerimin bir yansımasıdır.Eğer tümüyle olmak istrdiğim kişi değilsem,bu daha yükseğe ulaşmayı seçmediğimdendir.Değiştiremeyeceğim geçmişimle varolmakla birlikte,Garanti edemeyeceğim geleceğimle bu hayatın içinde var olmaya devam edeceğim.Ve bundan böyle Şimdinin gerçekleri ile yaşamaya devam etmeye kararlıyım.Her şeyi başaramayabilirim,Ama bazılarını başarmakta benim irademle gerçelik kazanacaktır.Kaybetmenin yaşamımda bir alışkanlık haline gelmesine bundan böyle izin vermeyeceğim,ve kaybedersemde bu yürekliliğimi kaybedeceğim anlamına gelmeyecektir.Böylece yaşamı her zamanlarda olduğu gibi dimdik karşılayarak yüreklilikle yaşama devam edeceğim.Duyguların da Kaypaklığını göz önünde bulundurarak,"Ne yalnız Yaşamak için doğduk,Nede Birlikte ölmek için" İlkesinide göz önünde bulundurarak Sevmeye devam edeceğim,Beni ben olduğum için,Koşulsuz ve her koşulda sevenleri yüreklice BEBEK SEVDAMLA SEVECEĞİM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.