- 1071 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DECCAL.
DECCAL...
ILIMLI İSLAM=SULANDIILMIŞ VE SAHTE DİN DEMEK BENCE.
MEDENİYETLER İTTİFAKI=SAHTE DİNLERİN İŞBİRLİĞİ=MÜŞTEREK SAHTE DİN, ZÜMRESEL AMAÇLAR İÇİN HALKLARIN KÖLELİK ESASLARINI BELİRLEMEK,GEÇEK DİN VE ALLAH KAVRAMINI YOZLAŞTIRMAK…BU DA SIONIZM GİBİ.
ATATÜRK 10.YIL NUTKU VE GENÇLİĞE HİTABINDA EMPERYALİZM’E ATILAN TOKADIN İNTİKAM YÖNTEMLERİNİ AÇIKLAMIŞ…VE İNTİKAM , YAPAY ETNİK ÇATIŞMA VE ILIMLI İSLAM ADI ALTINDA DESTEĞİYLE ALINMAKTA VE ALINMIŞTIR!!!!!İŞBİRLİKÇİLERİ İSE TAŞERON POLİTİKACILARIMIZ , TAŞERON MEDYA,TAŞERON DİN VE DEVLET ADAMLARIMIZ....
KISACA SAHTE DİNLER , SAHTE ÖNDERLER VE ÜMMETLER….SÜRÜLER ŞEYTAN İÇİN OLUŞMUŞ VE YAZIK Kİ İSTEKLE İŞBİRLİĞİ YAPILMAKTADIR!!!İSTEKLERİN DÜNYASAL ÇIKARLAR , ZÜMRESEL ÇIKARLAR , ŞAHSİ ÇIKAR OLMASI İSE İNSAN YAPISINI MAYMUNA GÖTÜREN TERSİNE EVRİMDİR!!!!!ALLAH İÇİN ALLAHIN DİNİ GERİSİN GERİYE NE KADAR EVRİMLEŞİR Kİ?????????
İNSANIN AKLINA BU AŞAMADA; GLOBAL SERMAYE İLE KÜRESEL YAHUDİ SERMAYESİNİN GÜÇ KAVGASI , HEGAMONYA KURMA SAVAŞI GİBİ OLASILIKLAR DA GELİYOR….
MEDENİYETLER İTTİFAKI SÖYLEMİ İLE YAPILMAK İSTENEN ACABA BU ALTYAPI MI????
YADA SABETAY GELENEK HER SÖYLEMİ VE HER GÜÇ KAVGASINI KENDİ AMAÇLARI DOĞRULTUSUNDA KULLANARAK KÜRESELLEŞMEK Mİ İSTEMEKTEDİR!!!!!!
İŞİN İÇİNDE DÜNYA HEGAMONYASI İSTEĞİ OLUNCA HER OLASILIK VE HER KUTUB HER KONUDA İŞBİRLİĞİ YAPMAKTADIR.BU ANLAMDA İNSAN VE BİREY KAVRAMLARI YOZLAŞTIRILARAK İNSAN OLMA ÖZELLİĞİMİZ UNUTTURULMUŞ , AYRICALIKLI VE ÜSTÜN İNSAN KAVRAMI İLE KÖLE HALKLAR PSİKOLOJİSİ , SÜRÜLEŞTİRİLMİŞ İNSANLARA KABUL ETTİRİLMİŞTİR……
BU SERMAYE DİNİDİR!!!!!
BU DÜNYASAL YAŞAM HIRSIDIR!!!!!
BU HÜKMETME HIRSIDIR!!!!!
BU ; YARATILMIŞ HER BİREYSEL ŞUURUN GÖREVİNİ YAPMASI İLE ORTAYA ÇIKMASI GEREKEN , DENEYİMLENMESİ GEREKEN TÜM UCUBELİKLERİN AÇIĞA ÇIKMAYA ÇALIŞMASI İLE , KARŞI DURANLARIN GÖREVLERİNİ YAPMASI İLE OLUŞAN ÇATIŞMA VE SONUÇLAR SİLSİLESİDİR!!!!KISACA , MAYMUN OLMAYA EVRİLEN İNSAN İLE , ALLAH YOLUNA EVRİLEN İNSAN ÇATIŞMASIDIR!!!!!ELDE ETTİĞİ DÜNYASAL ÇIKARLARLA TANRILAŞTIĞINI SANAN MAYMUN TÜREVLERİ VE ALLAH YOLUNDA EVRİLEN HALİFE SAVAŞIDIR BUGÜN YAŞANAN...GLOBAL DÜZEN DENEN SÖMÜRÜ DÜZENİ BUDUR KISACA!!!!
HER VARLIĞIN KENDİ MEHDİSİ , DECCALİ VE İSA’SI VARDIR....İNSAN VE ALT YAŞAM TÜREVLERİ İÇİN DE AYNIDIR BENCE....HER VARLIK BELLİ BİR GÖREVLE YAŞAMAKTA VE YAŞAM DAİRESİ SONSUZA UZANIYORSA....ASLINDA ÇOKLUK KAVRAMI AKIL İÇİN VAR , ŞUUR İÇİN İLİM VARSA....ASLINDA HER SEVİYEDE ÇOKLUK OLARAK ALGILANAN TEK VARSA.....DÜNYANIN , EVRENİN VE KAİNATIN DA MEHDİ , DECCAL VE İSA’SI OLMAK ZORUNDA....ÇOKLUK KAVRAMI VE ANLAMLAR BÜTÜNLÜĞÜ YOLU BU OLMALI....DÜNYANIN DECCALİ DE BUGÜN EMPERYALİST ÜLKELER.....YARIN BUNLAR ÇÖKER AMA YİNE BİR DECCAL TÜRER.....TÜREMEK ZORUNDA SİSTEM GEREĞİ!!!!MADDE BAĞIMLISI BEYİNLER , DÜNYASAL ÇIKARLAR VE DÜNYASAL DEĞER YARGILARIYLA YAŞAYAN ÇOKLUK , DİN VE ADALET VE ALLAH İÇİN YAŞAYAN AZINLIK HEP OLACAK......ÖNEMLİ SORU ŞU ; BEN HANGİ TARAFTA OLMALIYIM?????DÜNYANIN DECCALİ , MEHDİSİ ...BİREYİ OLMAK SEÇENEĞİNİ DÜŞÜNÜRKEN , DÜNYANIN İSA’SI DA OLACAĞI GERÇEĞİNİ UNUTMADAN SEÇİM YAPMA ZORUNLULUĞU......SİSTEM BU OLSA GEREK!!!!!
10.06.2009
YORUMLAR
Deccal ise "SOROS" olsa gerek;Nede olsa BOP,GOP,YENİ DÜNYA DÜZENİ ve İNSANIN KÖLELİĞİ projelerinin hem fikir hemde para babası olduğu için.Bu bağlamda hedef Türkiye gibi devletlerin yanısıra,dünyadaki tüm "ULUS"devletlerdir.Yine hedef "GLOBAL SÖMÜRÜ DÜZENİ" yani "İNSANIN KÖLELİĞİ"dir.İşin can alıcı noktası şu;Bir kesimin yanılgısı bunu yeni osmanlı veyahut yeni cumhuriyet kurulumu gibi algılaması yada algılatılmasıdır.Kendilerine gösterilen fotograf ise,tamamen aldatmacadır. Dipnot;Sevgili yavuz ceyhan vermiş olduğum 5 puan ise konunun önemine ve vurgulanmasınadır,yoksa konu imla kuralları ile bütünlük sağlasaydı 10 puanı kafadan hakkediyordu;kusura bakma.
yavuzceyhan
Hemen hemen bütün yazılarınızı okudum. Doğrusu bazılarına sadece göz attım. Kendinizce doğru bildiğiniz şeyleri anlatıyorsunuz. İçinizde yazma azmi ve aşkı olduğu aşikar.
Büyük harflerle yazmak yerine aralarda nokta koyduğunuz, cümleleri nizami bir şekilde ayırdığınız ve küçük harflerle yazdığınız metinler bence daha güzel olacak ve daha çok okunacaktır. Kendinize olan güveniniz her yazınıza eklediğiniz fotoğrafınızdan belli. Ancak arada konuyla alakalı resimler de eklerseniz...
Elbette sayfanızda neyi nasıl yapacağınız belirlenmiş ölçüler dahilinde sizin tasarrufunuzdadır. Benimki okur ricası.
Saygılar.
yavuzceyhan
Aynur Engindeniz
Saygılar tekrar.