aciksozlu simin 2
hayatiyla pek gecinemeyen biri olarak, dusunmeye basladim: hepimizin hayatinda hic yasanmamis olmasini diledigimiz anilar var, bir kismimiz o anlardan birini yasiyor, bu donemlerde bizi daha da mahveden, gece uyurken bi anda aklimiza getiren beynimizi durdurmanin bir yolu var mi? kisacasi beynimizi kapatabilir miydik?
hayatimda yasadigim seyler, fotograf kareleri olarak beynimde belirip durmasa, ya da yapmadigima pisman olacagim seyler aklimi celip durmasa, sonunda dengeyi bulabilirdim sanirim. ama beynim.. hic susmuyor. surekli bunu yaptin bunu yaptin diyerek karsima cikiyor. gerci son zamanlarda eski simin’e gore, bir azize gibi yasiyorum. fakat bu sefer de bana genc oldugumu, ve bu enerjimin bir daha gelmeyecegini hatirlatip duruyor su beyin. ve hep de hakli oldugu icin, kendi kafamdakiler ve hayatimdakiler tamamen ayri olduklari icin deliriyorum.
hepimizin hayalleri var, ve isvicreli bilim adamlarina gore pek azina erisiyoruz. pek azina erisenler olarak en azindan durustuz, cunku bazi insanlar bir seye ulastiktan sonra onun en buyuk hayali olduguna karar veriyor, kendilerini kandirmaya ihtiyaclari var, sevilmezlerse olucek hastaligina yakalanmislar. bana gelince, pek hayalperest degilim. ilgilenmem gereken 5-6 tane cagla oldu, onlar olmaya calisiyordum, vaktim olmadi. ama isteklerim vardi tabi, simdi de var fakat gerceklestirme konusunda pek basarili degilim, nedenler:
insanlari kendimden uzaklastirmakta ustayim.
bir sey icin cok uzun sure ugrasamayacak kadar dikkatsizim.
ne istedigimi genellikle yapmayip pisman olunca hatirliyorum.
herkes gibi, ben de kendimi cocuk saniyorum ve sorumluluk almaktan yoksunum.
pollyannacilik pek benim tarzim olmasa da, en azindan kendimi bildigim icin mutluyum. sahte degilim, acigim. guvensiz ve korkmus durumdayim.
YORUMLAR
güzel yürek güzel can biliyor musun bende de aynı şeyler var. sanırım bu olumsuz tabuyu yıkmak üzereyim. zamanında ben de böyle şeyler yaptım sevdiğim insanlardan bile bile kopmak istedim konuşmak dahi istemedim uzunca bir süre hatta...
galiba demeyeceğim artık can çünkü sen benim ruh ikizimsin. çünkü aynı şeyleri ben de yaşadım yaşıyorum çok mu yüksekleri düşlüyorum ya da çok mu iyimserim bilmiyorum ama bir türlü istediğim şeyleri gerçekleştiremiyorum.
sorumluluk konusunda ben de bazı şeyleri sorumluluğuma yükleyemiyorum ama bitmesini istediğim ve de dilediğim şeylerden bir tanesi.
evet değerli can tüm bunları yaşadığım için kendimden çok seni daha iyi anlıyorum. üzülmeni asla istemiyorum can asla ve asla istemiyorum geçecektir bunlar bir şekilde geçecektir. birlikte oldukça güçleneceğiz bu negatif duyguları bir şekilde bastıracağız
iyi ki varsın can izninle duygularına sarılmak ortak olmak istiyorum.
cansın sen.
kahve molası tarafından 1/20/2013 8:10:54 PM zamanında düzenlenmiştir.