- 719 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ
SEVGİLİ
Gökyüzü çok daha zifiri karanlıktı sanki bu gece. Sevdiğimden uzaktaydım öyle ya!
Hep el ele ve hep birlikte olacak değiliz ya? Ben de sevdiklerinden ayrı olanlar gibi ayrı kalmıştım canımdan çok sevdiğimden. Nasıl sabah olacak?
Ey sevgili, alıştım sana. Bitmek tükenmek nedir bilmeyen bir tutku oldun bende. Varlığınla yalnızlığımı aldın benden, korkularımı yendim seninle, virane olmuş hayatımdan eser kalmadı, seni tanıdıkça sevdim, sevdikçe bağlandığımı hissediyorum sana...
Suskun olduğum, yalnızlığımı kimseyle paylaşmadığım zamanlarda, bakışların anlam katıyor hayatıma. Sevgi rüzgârları esiyor yüreğimde. Hiç bir şey sormak istemiyorum sana. İçtenliğin yetiyor. Bu özeliğin, beni sen yapıyor. Bağlandım, en kopmaz sevgi bağları ile bağlandım sana. Sımsıkı kenetleniyor her defasında yeniden ellerimiz.
Seninle beraber olduğumuz zamanlar, her şey çok güzel, seninle baktığım zaman yıldızlar daha parlak, söylenen bütün türküler bir başka anlamlı geliyor kulağıma. Seninle anlam kazandı bütün sözleri ey sevgili. Sana bağlılığım, hayatım boyunca sürecek, hiç bitmeyecek sana olan sevgim ve aşkım. Bir gün sensiz kalırsam, hiç bir şeyin tadı kalmayacak biliyorum. Sen benim için hayatın anlamı ve önemisin. Bana evlilik teklif ettiğin gün kulağım başka sesleri duymuyordu. Ayaklarım yerden kesilmişti.
Her zaman birlikte olmaya yemin ettik, ben veda etmeyi pek beceremem, duygularımda senin sayende açığa çıkıyor. Ama kaç akşamdır senden uzaktayım. Hayatım film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden.
Sevdim, sevildim, aşkın doruğuna ulaştım seninle. Dünya’da sanki ikimiz varız gibi yaşıyorum seninle. Bu akşam duygularım şahlanmış sanki.
Sen kocaman yürekli sevgilim! Ne kadar çok özlediğimi anlamış oldum yokluğunda. Seni hep bana bakıp gülümserken hatırlıyorum. Seni düşlediğimde uyku uzaklaşıyor gözlerimden. Sana kızdığım zaman, beni o tatlı gülüşlerinle sakinleştiriyorsun.
Her hareketin, yaşamı daha çok sevmemi ve sana olan bağlılığımı biraz daha güçlendiriyor. Hayatın bir saklambaçtan ibaret olmadığını hatırlıyorum. Sana ve o sıcacık küçük evimize kavuşmayı özledim!
YORUMLAR
Gökyüzü çok zifiri karanlıkta olsa sevgilinin o güzel tebessümü herşeyedeğer ,mevlam ayırmasın gönül deryalarını,yüreğine sağlık ,Bogazın kıyısından slm