- 793 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
zulmü sevemem zalimi alkışlayamam .yapılanları artık bu ülkenin insanları anlıyor ama nedense bazılarımız at gözlüklerini atamıyoruz.dua etmek lazım ALLAH bu milleti zayi etmesin.Oyunlarını ve planlarını bozsun.Dua ederken de uyanık olmak bize düşen vazife .
teşekkürler
Devlet içinde çörüklenen.halktan ve haktan yana olmayan.Kınalı kuzuların katiliyle aynı masaya oturan ulusalcı görünüp aslında vatan haini çapulcu takımı...birçok bilinen ve bilinmeyen ölümlerin katilleri...!!!
"devlet içinde devlet olmaz"!!! bu böyle biline..
Bakınız: ben gözlüklerimi taktım:)
Cesur kaleminizi kutluyorum çokk
Saygılar
Gökhan Çoban
Farklı bir açıdan da bakılırsa aslında CHP zihniyet anlamında sürekli iktidar oldu ülkede..Yani Demirel varken de, Özal varken de, Erbakan, Çiller, Mesut Yılmaz, Erdal İnönü vs. varken de aslında gerçek iktidar hep ergenekon anlayışı idi. Yani şimdiki CHPnin """hani nerede ergenekon gösterin üye olayım" dediği ve adeta kendini özdeşleştirdiği anlayış. Şİmdi başa dönüp tekrar sormak lazım. CHP gerçekten de bu ülkede çok mu az iktidar oldu?
:)
Siyah zemin üzerine kımızı yazı yaşlı gözlerimi çok yordu:) Kalın karakter mi olsaydı acaba? ya da başka renk?
Gökhan Çoban
Yazı rengini değiştirdim sanırım biraz daha iyi oldu