- 771 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Boş Yazısına Yorum Yap
"Boş" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
30 Ocak 2012 Pazartesi 11:03:28
Bir de bu uyarı ağır geldi karşılıksız seven yaralı yüreğine, ince dudakları titredi hiç bir şey söylemeden boş tepsiyi alıp alt kata mutfağa inerken.
’Anne baksana’ ’Ne oldu Şehnaz yüzün kıpkırmızı’ ’Daha yukarı çıkamam ben yemekleri sen götür’ ’Niye ne oldu ki’ ’Pakize mikrobu azarladı beni’
’Ohoooo sen de bakıyorum, burnundan kıl aldırmıyon ay gızım, unuttun zahar bizim burada hizmetçi olduğumuzu’ ’Ne var anne hizmetçi olmuşsak kusurmu, ayıpmı’.
rabia hanım roman dizinizi kutlarım selam ve saygılar.
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Ben Sivaslıyım bazıları inanamıyor beni Arap yada Kürt sanıyorlar.Ben Türküm bunu övünmek için söylemiyorum, çünkü kimse kanıyla suçlanamaz ve her ırkın ırka göre az yada çok iyisi ve kötüsü vardır.Yani bu şiveyi nasıl yazıyorsun diyorlar. Anlamadıkları konu şu beni yok sayan ve çekemeyenlere inat bu kalemi Allah verdi ve onun kalemi hep yazar, üstelik Allah hainlerin hasmıdır. Çünkü ben hiç bir sayfada kimseyi incitmedim, kırmadım. Kiminin yazılarına bakıyorum edep dışı sözler işte o nezaket eşitlik hayranları nezaket ve edepten epey yoksunlar ne çare. Muhatap almıyorum kimseyi.. sizin gibi değerli kardeşlerimin olmasıda ayrıca bana güç veriyor.saygılarımla.
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sağolun çok teşekkür ederim Sevgili Yeliz. Bundan sonraki bölümleride beğenirsin umarım. Sevgilerimle