- 457 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Katili Koruyan Yasalar ve İdam
Kaynaktan Deryaya
lebiderya
Katili Koruyan Yasalar ve Idam
Turkiye`de teror ve basibozukluk bitmez. Gorusme ve PKK yi koordine ile "koordinatlarindan" koparmak mumkun mudur? Yillar boyunca PKK yi yonlendirerek, oncelikli hedef haline getiren Stratejik Ortak, ortadan kaldirilmasini da onlemistir.
Tekrarliyorum, PKK onumuzde ki bir yil hic umulmayacak davranislar gostererek devreden cikacaktir. Bunun belirtilerini goruyoruz. Asiri saldirganlasip, cinayetlerini cogaltarak dikkati yine tamamen uzerine cekmistir.
Sirada devreden cikmadan once, Turkiye ile gorusturulerek siyasallasmasi ve "capulcu ile gorusen " buyuk devlet goruntusunun bitirilmesi vardir. Hem devlet asindirilacak hem de teror sona erdigi icin secimlere ceyrek kala AKP ye "ABD " nin jesti olacaktir. 57. hukumet oncesinde Ocalan`in teslim edilmesini hatirlayiniz. Sonrasi ne oldu? Teror orgutu basini asamayan, aciz bir duruma dusurulmedik mi? Ne icin oldu bu? Hicbir zaman girilmesi mumkun olmayan AB adina Tarihi, siyasi, dini ve ekonomik olarak AB ye giris yoktur. Bruksel alir gibi yapip bizi iyice zayiflatici "Uyum Yasalarini" Olum Fermani birbiri pesi sira cikarmamizi saglamaktadir.
ABD nin hedefi acikca belirttigi BOP da ki haritalarin degismesi faslinda Turkiye`de vardir. Bizde isi hukumetler yolu ile "yasalar" cikartarak uygulamaktadir. Turklerle savasmak yerine, cikarilan yasalara boyun egmesini saglamak daha uygun gelmektedir. Su an yapilan budur.
Turkiye Cumhuriyeti devletini cozmeye yarayacak, savunmasina mani olacak yasalar, kendi eli ile TBMM de cikarilmaktadir. Onumuzde ki gunlerde sadece bunun icin meclis toplantiya cagrilmistir. Turk Milletinin yasalara olan saygisi, devlete olan guveni kullanilmaktadir.
Stratejik Ortak dedigimiz, kendini "Dunya Lideri" olarak tanimlayan ABD de "Idam" cezasi kalkmamistir. Avrupa da ki bircok devlet sartlara bagli kaldirmis gorunmektedir. Bizim ki gibi 40 bin kisinin katili icin ozel ada, doktor ve avukatlar ordusu tahsis ettirmek bir yana ne hikmetse her biri girdikten kisa sonra intihar etmektedir.
Turkiye`ye iftiralar atan Orhan Pamuk ve Hrant Dink`lere hicbir yaptirim uygulanmadigi gibi, haklarinda dava acilmasi bile AB tarafindan tenkit edilmekte dahasi hesap sorulmaktadir. Tum bunlar Turk Milleti uzerinde kirilganliga sebep olurken, ulke dusmanlarini yureklendirmekte ve firsat yaratmaktadir. Hirsiz, katil benzeri ve ne kadar kotu fiil varsa dokunulmaz olurken normal vatandasi da tehdit eder hale gelmektedir. Polis vurdugu suclu icin ceza alirken, iti ugursuz kisa surede serbest kalmaktadir.
Bu durumun bizi nereye surukledigini soylemeye gerek var midir? Hukumet uyeleri artik su anda tamamen BOP isleri ile mesguldur. Israil`de kacirilan iki askerin ailesi ile gorusmekten, Lubnan batagina asker gondermeye kadar bir dizi isle ugrasmaktadirlar. Cografyamiz dedikleri yerleri ABD adina, adim adim karislarlarken, "askerlik yan gelip yatma yeri degildir" deme curetini gosteren basbakanimiz vardir. Askeri Litani Nehrine "yan gelip yatmasin" diye mi gondermektedir acaba?
Devletin acizlestigi boyle ortamlar da kacinilmaz olan hadiselerden birini gectigimiz gun Samsun`da yasadik.
"Samsun`da, araclarin yol verme meselesi nedeniyle ciktigi kaydedilen kavgada, silahli saldiriya ugrayan 3 kisi yaralandi….. Durusehir mevkiinde zanlilarin kullandigi araci kistiran polis ekiplerine aractan ates acildi. Acilan ateste Samsun Emniyet Mudurlugu Asayis Sube Mudurlugu Cinayet Burosu polislerinden Alâeddin Pergel kalbinden yaralandi. Samsun Devlet Hastanesi`ne kaldirilan Pergel, tum mudahalelere ragmen kurtarilamadi.." Kuzeyhaber-Samsun–11.9.2006
********
"Emniyet Muduru Ilhan, olayla ilgili yaptigi aciklamada, "Saldirganlarin silahla polise ates acmasi sonucu bir meslektasimiz sehit oldu. Olaya karisan bir kisi olu olarak ele gecirildi. Kacan bir kisiyi ise yakalama calismamiz surerken, bir kisi de sag olarak ele gecti. Herkes hak ettigi cezayi bir gun mutlaka alacaktir." Kuzeyhaber-Samsun–11.9.2006
Herkes hak ettigi cezayi uzun vadede mutlaka alacaktir. Fakat bugun ceza almasi mumkun gorunmemektedir. Katili, haini, teroristi koruyan yasalar cikarilmaya devam ettikce karmasa daha da artacak, gun gelecek herkes kendi ocunu kendi almak isteyecektir.
Samsun`da meydana gelen olay hakkinda bir okuyucunun feryadini da almak istiyorum:
"Samsun`da 6 kisi ufak bir trafik kazasi sonucu karsi taraftaki araca kursun yagdirip 3 kisiyi yaralayarak kacmistir. Muteakiben polis ekipleri bunlari yakalamak icin yaptiklari operasyon sirasinda… Devlete ve onun polisine asagilik bir sekilde ates ederek bir polisimizi keyfi bir sekilde sehit etmislerdir. Bu olay cok siradan ve basit gorulmemelidir. Samsun gibi bir buyuk sehirde bu kadar rahat ve nedensiz Devletin polisini sehit eden bu kisileri bu kadar cesaretlendiren nedir? O polis memurunun cenaze toreninde 7 yasindaki yavrusunun babasinin tabutunun ardindan "Baba bizi birakma " diyerek yalvardigini sanirim izlemissinizdir? Bu yavruya ve aileye bu aciyi yasatmalarinin nedeni nedir? Nedir biliyor musunuz? Ceza sistemidir. Devleti ve gucunu tanimama hafife almadir. En kisa surede IDAM CEZASI tekrar Turk ceza sistemine alinmalidir. Devlete ve onun memuruna askerine, masum vatandasa boylesine alcakca kast eden asagiliklar ASILMALIDIR. Var. " …
Katilin insan oldugunu, yasamaya hakki oldugunu varsayimla, diger insanlarin hayatina ipotek konuldugu ne zaman gorulecektir. Caydirici degil ozendirici kanunlar ile Samsun`da yasanan olaylarin benzerini her yerde yasamaktayiz. Asayisi korumakla gorevli polis memurunu oldurup, uc cocugunu babasiz, esini ve sevenlerini gozu yasli birakmayi hice sayarak, sadece katili "insan "varsayan yasalarla nereye kadar gidecegiz? Sehit polisi bir kenara atarak, katilin hakkini koruyan yasalar ile ulkede "nizam" saglamak mumkun mudur?
Cikarilan bircok yasanin caydiriciligi olmadigini hukukcularin kendisi soylemektedir. Polisin tutup getirdigi her turden suclu, yetersiz, kevgire donmus yasalar sebebi ile adliye tarafindan birakilmak zorunda kalmaktadir.
Kaldirilan idam cezasi, caydiriciligi sebebi ile diger insanlarin guvenligi gerekcesi ile derhal cikarilmalidir. Bunun icinse cok gec olmadan AB yorungesinden de cikilmalidir.
Bir devleti teror ve cinayetler yolu ile yikmaya tesebbus edenler, bilerek cinayet isleyenler, devletin polis-askerini planli bir sekilde oldurenleri yasatarak, toplumu oldurmeye kimsenin hakki yoktur.
Abdullah Ocalan basta olmak uzere suclularini yasatan ve yeni suclulara davetiye cikaran bir devletin var olma sansi sifirdir
YASAKLARLA DEĞİL EĞİTİMLE PROBŞEMLER ÇÖZÜLÜR. EĞİTİMSİZ OLAN TOPLUMLARDA YASALAR CAYDIRI OLMALIDIR.. EĞİTİMLİ TOPLUMDA OTO KONTROL MEVCUTTUR.
AB UYUM YASALARI ETRAFINDA ÜLKEMİZDE YENİDEN YAPILNAMA OLUŞTURULMUŞTUR..
ŞİMDİ SİZE SORAYIM..
NEMELAZIMCILIĞIN DİZ BOYU YAŞANDIĞI ÜLKEDE CAYDIRI OLAN YASALAR BİLE ETKİSİZ KALINCA.. EĞİTİM SEVİYEMİZ ÇOK YÜKSEKMİŞ GİBİ YENİDEN DÜZENLEMELER YAPILMIŞTIR..
AMA TAM BİR HÜSRANDIR BUNU GÖRMEK İÇİN KLAVUZA GEREK VAR MI??
KAPKAÇ.. HIRSIZLIK BEYAZ ZEHİZ VE ET PAZARI TÜCCARLARI YOK MU .. ONLARA NE YAPILIYOR..
NASIL MÜSLÜMAN TOPLUMUZ.. YA DA BİZ NEYİZ..
BUYRUN TAKDİRİNİZE ARZ EDERİM
LEBİDERYA