- 1558 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KORKULU DÜŞ'TÜ...
Herhangi bir umudun ucundan tutmalıydım, yoktu çaresi !
Çektikçe ucu gelmeyen bir sicimin ellerimde bıraktığı derin izi, yüreğime nakşeder gibi bir bekleyişti inanın…
Çoğu zaman gücüm tükenme sınırındaydı ama eninde sonunda varacağım yeri başından beri biliyordum peşimde bıraktığım ayak izlerimden…
Güçlü o l m a l ı y d ı m .
Saçlarımda uçuşan kelebekler bile kanat çırpmayı bırakmıştı, tenimdeki mevsimi tanıyamazken kaygılarıma sarılmışlığımda, ılık ılık nefeslerle üflenen duaları almadım değil üzerime.Korkularımla, edilen dualarım savaşırken daldım o derin ve hissiz uykuya…
Yer gök dua ile durur derler ya!
Narkoz kokulu uykularda sonsuzluk, fırsatçı bir umut katili gibi, avucumdaki ömür çizgisini kısaltmaya günden güne iştahını kabartsa da, neşterimin sadakati yol vermedi ona…
Narkozun etkisiyle, uyuşturulmuş bir beyinle görmeden, hissetmeden duymadan yaşadım göğü yıldızlı odalarda birkaç saat.Uyandığımda biliyordum güzel dilek ve dualarla uğurlandığımı, beklendiğimi…
Ve açtığımda gözlerimi, “geçti” dedim “geçti hamdolsun”..Mevlâm düşmanıma yaşatmasın neşter sadakatini.Ki bu 7. bölümüydü bu sadakatin bedenimde gururla perdesini açığı.Ne gariptir ki, canımız acıyarak tek şifa bulma şeklidir neşter sadakati.
F E R ! şiirimi okuyan ve yorumlayan sevgili şairlere bir kez daha teşekkür ediyorum.Zaman zaman siteden dostlarım okudu yorumları, duaları ve inanın öyle güç buldum ki !"Hemen" dedim "hemen kalkmalıyım ve bir teşekkür yazmalıyım…"
Duygularımı anlatacak bir yazı yazmak, bir romana başlamak ve bitirmek kadar zor benim için.Öyle dolu ki içim.
FER’imin söndüğü bir zaman tünelinde ışıksız, renksiz, hareketsiz, nefessiz, kimsesizliğini doyurdum çaresizliğimin, dua eden ailem ve Edebiyat Defteri’min dostlarıyla…
Bir girdaba hapsolmuş sürüklenirken umutlarım, dinleyen, anlayan, dua eden ve mutlu etmeye uğraşan yürekler tuttu ellerimden…
Edebiyat Defteri’m iyi ki varsın !
Sevgimle kalın ve dua ile…
Bir düş’tü...
Ve ben gördüm...
SNKY
Fotoğraf: Bu korku tünelinde sarıldığımındır...
YORUMLAR
(( Seçil Nimet ))
Nasıl anlamadım ki?
Bu kadar onurlandırıyor olamazsınız beni...
Basit bir teşekkür yazısı sevdiklerime...
Yapmayın...
Teşekkürler...
YAZGI24
Muzaffer için hala; evinin kadını, çocuklarının anası olacaksın...olmalısın..anlıyor musun..olmalıısııınn..kardeşim benim..bu tür hastalıklar için en iyi şeylerden biri moraldir..benim konuşmama gerek yok..profilime bakman zaten gülmene sebep oluyodu..Allah bu hastalığına karşılık seni öbür dünyada fazlasıyla mükafatlandıracaktır..kendine iyi bak..bi tanesin vesselam...
(( Seçil Nimet ))
Yehheeeeeeeeeyyyyyt !
Tek umudum esas alemde kefaret sayılacağını bilmem bu çektiğim acıların...
Öperim gözlerinden devrecaaaannnn...
Gel arada sırada... :)
(( Seçil Nimet ))
Hocam ne kadar onur verdiniz...
Şımarırım ben yapmayın...
Sizden bu övgüyü duymak ne hoş !
Sevgimle...
*Yer gök dua ile durur derler ya!
Narkoz kokulu uykularda sonsuzluk, fırsatçı bir umut katili gibi, avucumdaki ömür çizgisini kısaltmaya günden güne iştahını kabartsa da, neşterimin sadakati yol vermedi ona…
Narkozun etkisiyle, uyuşturulmuş bir beyinle görmeden, hissetmeden duymadan yaşadım göğü yıldızlı odalarda birkaç saat.Uyandığımda biliyordum güzel dilek ve dualarla uğurlandığımı, beklendiğimi…*
tanıdık hislerle okudum..
bazen uyanıyorum bir uykudan o yıldızlı odada sanıyorum kendimi
üşüyorum..
uzun bir yoldu..yeniden geçmiş olsun..hoşgeldin..evet dualarla durur yer gök geri kalan herşey vesiledir..İnanç ve iman..
yanında olamadım çok isterdim
ve bunu çok istedim inan..
ama dualarmda idin.
çok şükür hamdü senalar olsun küçük peri..
seni seviyorum...
(( Seçil Nimet ))
Mendeeeeeeeeeeeeeee !!!
Kıymalı börek desemmmm :)
(( Seçil Nimet ))
Mendeeeeeeeeeeeeeee !!!
Kıymalı börek desemmmm :)
(( Seçil Nimet ))
Mendeeeeeeeeeeeeeee !!!
Kıymalı börek desemmmm :)
soulmate
börek tamamdır melekli kolyenle beraber getireceğim ziyaretine hele bir gel sen
ö
z
l
e
d
i
m..çokk
(( Seçil Nimet ))
Cümlemiz Mehtapcım, cümlemiz inşaallah...
Sevgiler... :)
girdaba hapsolan umutları karanlığın koynundan gelen bir ışık çeker alır...
sonra dudaklarına bir damla yağmur olup hadi! der...
tut onun gizeminden...
sağlıkla gamze dağım...
(( Seçil Nimet ))
Bir ışık vardı ki; tüm kaygılaarımı heybesine doldurdu gitti Mehtap...
Şükürler olsun Mevlâma, sevensiz bırakmasın kullarını...
Sevgimle o vakit... :)
(( Seçil Nimet ))
Dualarım her daim ve şüphesiz bir dostluğa ve kardeşliğe kuzuparem...
:)
Sevgimle ve sağlıcakla...
Yuvana hoşgeldin güzel yürekli kardeşim.
Geçmiş olsun.
Fer'in hiç sönmesin.
Dualarımdasın.
Selam ve sevgimle.
(( Seçil Nimet ))
Mustafa Abi, teşekkürler...
Sağlıcakla inşaallah... :)
iyi ki sizde varsınız sevgili şair...
umut su verdikçe büyüyen bir gerçek ve hepimizin duası seni hep yeşertecek... daha iyiye daha güzele.
rabbim şifa versin ....hep sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
Emine vefana sonsuz teşekkürler...
Her daim sevgimle !
Amin tüm şifapezirlere... :)
Güzel gözlüm, Rabbim sana bir daha böyle kabuslu düşler göstermesin!
Yüreğimin tüm içtenliğiyle Allah'ımdan tez zamanda şifa bulmanı diliyorum.
Bu sıkıntılar, dönmemek üzere biter inşallah.
Selam sevgi ve içten dualarımla, acil şifalar, huzurla ve sağlıkla kal!
(( Seçil Nimet ))
Ne denir ki !
Amin güzel dualarınıza ve yüreğinize...
Sevgimle...
Rabbim büyük geçmişler versin; şifasını eksik eylemesin...
Hamd ve dua ile daima ablacım...
(( Seçil Nimet ))
Can kardeşim...
Hamdolsun ki burdayım...
Sevgimle ve dua ile...
Daima...