- 1329 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTTUKLARIMA
Özellikle hayatımın şu saniyesine kadar çıktıgım en delikanlı kız olan "HEDİYE" ye selamolsun bilmelisin hediye bizim parçamız çalıyor şuan TARKAN İKİMİZİN YERİNE .
belki o çocukluk yıllarımda sana bişey yaşatamadım belki belkide kimsenin bi tebessümle hatırlayacagı bişey yaşatamadım ama olsun kaybedcek çok şeyim vardı hepsi gitti birer birer. Bi gelecek kaldıoda belli olmayan. Ama olsun bugün seni hatırladıım neler yaşadıgımızı nasıl tanıştıgımızı nasıl bir kıza yüzyüze cesaretlenipte çıkma teklif edildigini bi kızın yanında nasıl davranılacagınıve naıl konuşulacagını ki ilk sigarada nasıl kusulmayacagını senden ögrendim eyvallah.
Hatırlarmısın bilmem ki merak ettim şimdi ne yaşadıgımızı azda olsa hatırlıyosan bana önem vermişsindir demektir inşallah hatırlıyosundur şuanda kucagında çocugun yanında eşin ona yaşadıklaımızı o acemiligimi anlatıpta gülüyosundur . İlk gün sen bana bakıyosun ben sana bakıyorum şimdi anlıyorumsen bana pas atmıştın ve ben utanmıştım lise 1 lerin en haylaz çocugu okula adını 1 haftada duyuran ben utanmıştım. Vebelki sen benim bu utangaçlıgımı sevmiştin yada hoşlanmıştın ama olmadı daha sonra mehmet fırat gül aldı seni benden ve kıymetini bilemedi nöbetimizdede konuşmuştuk benden ayrıldıgına pişmandın ama ben yapamamamıştım gene utanmıştım olmamışdı belkide bizi bu yüzden olamadık. Daha sonra sen bana güzellik yaptın ayşen le tanıştırdın ama ayşen senin kadar olamadı onun yanında utanmadım hiç çekinmedim kelimelerim olagandı yaşadıgım olagandı sevmemiştim ama sevilmiştim belkide sevemedigim hiç ayrılmıştım ayşenden oda fakirligimi kullanmışdı ki ben onun kadar olamamıştım. Fakirligim gururum olmuştu bu sefer ve aldıgı kazagı kolyeyi şiir yazmam için verdigi defteri verip kurtulmuştum ama sonra pişmanda olmuştum o kadar içim yanmadıgı için fazla örslemedim çekici kafama vurdum hayata döndüm . O yıllarımın ve şimdiki hayatımın en kadim dostum"İlknur VATANSEVER le kaynaşmıştımevde 2 tane kardeşimolmasına ragmen oda sanki ailemdendi o kadar sevdim onuki hala ölümüne severim adını kolay kolay zikir ettirmem yanımda iyi yada kötü kızarım namusum o benim.
Sonra nasıl olduysa ne yaşadımsa ne bulduysam ne gördümse sınıfın ortasında dogdu güneşim bi sabah sabah okul sırasından kaçıp sınıftan aşşagıya bakerken yaşadım bin yıllık hasretimi 15 metre belkide belkide 20 metreden bir çift göz düşürdü beni kollarımiki yana düştü ayaklarımdan kanım yavaş yavaş çekildi ve zaman hız kaybederek geçmemeye başladı .
Bilgen iyi oldugu gün bende iyiyimdim mutlu oldugunda mutlu kızgın oldugunda kızgındım ama aramızdaçok büyük fark vardı orta okulundan mehmet diye birini seviyordu ve belkide ilk defa sevilmemiştim yada bu kısır döngü ilk defa o zaman anlaşıldı ve bu kısır döngü 10 yıldır yaşanıyor. Sabahlara kadar hasta babamı kolayıp bilgenidüşünmekle geçerdi zamanla beraber bende hız kaybediyordum ve yaşamın oarabesk tarafına doogru yolculugum başladı çokgüzel ve tek taraflı bi aşk yaşadım kimse hiç kimse halimi hatrımı sormasada kimseye kızgın degilim.
Yaşadıkça anlıyor insan hayatın degerini neler yaşacabilecegini neler yaşadıgını bugününü ve dününü karşılaştırınca adalıkortaya çıkıyor yaptıgın hatalarla . Benim en büyük hatam seni sevmekti belki belkide senin en büyük hatan beni sevmemekti ama artık ben sevmiyorumsen zaten hiç sevmedin hayatının tebeşir lekeli yıllarında "zafer bahri onur mete -seviyorum" bu gibi nesneler insanlar oldu oyılların bi halk otobüsü gibiydi herkes her şey sıkış tepişdi belki bir kişiyede daha yer açılabilirdi amasen istemeyince hiç bir şey yaşanmadan bitti geçti gitti.
Şu 10 yıllık sevda hayatımda beni en çok mutlu ettigin an babamın cenazesinde boynumasarılmadın biliyomusun ben o an babamın öldügünü unutmuştum önümdeki zor geçecek yılları unutup varsa yoksasen demiştim. Belkide hayatımdaki ilk idealim sen olmuştun sen olsaydın belkibütün dualarım kabul olabilirdi kim nerden bilebilirki. Çokda pişman degilim seni sevdigime sonraları ben okulu bırakmayı çok düşündüm çalışıp ablamı ve kız kardeşimi okutmayı çok istedim babamız yoktu ama evde bir erkek daha vardı güçlü olmaya çalışan 1.50cm boyundaki bir dev vardı ve ailesine kol kanat germek isterken belki dertten belkide boynumdaki yükten olsa gerek çok sevdigim şeyler tek tek bir bir geçti gittiilk futboldan sogudum sonra okuldan sonra hayattan evimizin inşaatında yattıgım o soguk 1999 yılının kışında ben adam olduguma karar verdim ve ben o kışın sogunda iki parça demrim çalınmasın diye kapımın önünde soguga köpeklere ve pisikopatlara gögüs gererken nice cehennemlerden çıkarken nice devlere cüce halimle kafa tutarken bir sana sesim çıkmadı bir sana konuşamadım bir sana susstum bir sana agladım babama aglıyamazken artık aglamak yokderken hayat boyu bir sanabirde askerde annemlere agladım dayanamadım.
Sana en sonunda söylemiştim sevdigimi ve büyük bir hayır yemiştim ki hiç bir zaman bana evet demedin diyemedin oysa seni gizli gizli ne çok korurdum kimseye emanet edemezdim göz hapsindeydin ama şikayetçi degildin ki hatta memnundun sonraları kötü olduk senle ben senle konuşmayı cesaret edemedim korktum azarlayıp çirkinligimle dalga geçmenden korkmuştum.
Oysa hala bilirim anket defterime unutamadıgınız gününüz geceniz nedir sorusunagökçenlerde kaldıgın ve bol bolsigara içtigin geceydi ailenden uzak ve bi haber yaşadıgın pembe bir geceydi sonraları kötü olduk dedim ya ben sedayla çıktıktan sonra sen bana kızdın eminim bende olsam kızardım ama olsun herşeyde hayır vardır bak seven ne yapmaz şarkısında birisini düşünüp sigara yakabiliyorum sayende hala üstünden 10 yıl geçmesine ragmen .
Olsun ben yaşadıgımdan pişman degilim hiçunutmam bir gece kordon havası için inmişdik pınarla beraber pınar mı bir zamanlar sevgilimdi ona senden bahsediyordum sana yazdıgım şiirler ona okuyordum gözlerine baktıkça seni görüyordum kantar karakolunun orda sen ve yanında uzun boylu dal gibi bir çocuk durdum arkamı döndüm ve pınara dedimki bak şu giden iki ayrı çift varya kız olanı bilgen dedim şaşırmıştı koskoca insan deryasında isim andık ama çomagımız yanımızda degildi sevda aşk denilen olay hazırlıksız yakalamıştı beni ve pınar bana sorunca ben mi o mu? diye o diyemedim yalan söyledim kıramadım o an o kızı içim kan agladı o gece çok içmişdim çok dertlenmiştim kıyak kafamla sabaha kadar aglamıştım hayalini yorgan yapıp soguk gecde yaşadıklarıma küfür ederek. İşte oan o gece anlamıştım ki koskoca insan deryasında ben seni bulabiliyosam gözlerimle sen neden bulamadın beni demiştim sıkılmıştım üzülmüştüm ezilip büzülmüştüm karşında gene boynum düşmüştü yerlere .
Ama gel görki körle yatan şaşı kalkarmış ben sende ögrendim unutmayı bak şimdi ayda yılda bir geliyosun iki satır yazdırıp geri gidiyosun bir bakıma artık ben sana degil sen bana baglısın ben ne zaman istersem sen o zaman gelip o zaman gidiyorsun sende mutlusun bende mutluyum kim bilr belkide tüm insanlık mutludur .
Şimdi sana son sözüm olarak ne desem boş onca yıl yazdım sana karşılıgı hep boş olunca şimdi bunuda okumayacagını bildigim için son sözlerimin canını acıtması yada seni bir iki saniye düşündürmesi beni baglamıyo onun için bende sana uydum ve beni sevenleri unuttum unuttuklarımı unuttum unutmadıklarımda unuttum ve beni unutanlarıda senide unuttum....
Şimdi sen seni unutanlara şiir yaz onun şereflerine kadehlerini kaldır onların hayalini yorgan yap en mutlu anında onları düşür aklına her yerde onları ara yanından geçipde yüzüne bakan çok güzel kızlara dönüp bakma ve artık öldürme zamanın bitti şimdi öldürdügün kadar ölme zamanı bilirsin dünya bu kısır bi döngü yaşadıgın süre içinde ne kadar iyilik yapıyosan o kadar iyi yaşıyosun ne kadar zalim ve kötü olursan o kadar kötü yaşıyosun ben sıramı savdım yaşadıgım kadar acımı çektim halaçekiyorum derinden ve inceden ömür boyuda böyle olacakmış......
Anladım ki hayatta sadece sevmek ve istemek yetmiyomuş onu kazanabilmek önemliymiş ona koşarken binbir türlü çiegin boynunu yere egmemek lazımmış.....
Ben unutmak zorunda olduklarımı unuttum beni unutanları unuttum unuttuklarımı bir daha unuttum unutamadıklarıma kızıp sövdüm ve her daim mutlu olmak için mavilere sürdüm motorları ve bembeyaz sayfalarda başka acılarla mutlulukarla yaşamaya başladım.......
11. ocak.2008
cuma
00:20 özgür