- 1501 Okunma
- 21 Yorum
- 0 Beğeni
Hiçim
Pilav tepe yine kızıl rengi elbisesini giymiş, belli ki akşam hüznü çökecek bu yorgun bedenimin üzerine, yine akşamın yalnızlığı karanlıkla gelecek kapıma.
Oturacak yüreğimin en güzel köşesine , bağdaş kurarak. Dört duvarın arasına sıkışıp kalacak hayallerim. Pervasızca dans edecek hatıralarım…Kalp sızılarım depreşecek durmadan kanayan yara misali … Bir mum ışığında süzülecek penceremden hayat .Bir sarmaşık gibi saracak her zamanki gibi vesveseler benliğimi.Kokular karışacak birbirine seni bulamayacağım arasam da.Ellerim uzanacak yine tozlu raflardaki albümlere.Radyoda çalacak eski ayrılık şarkıları.Baykuşlar yine bana eşlik edecek sabahlarken . Gülerek uyanmayacağım nem kokan yatağımdan. Her sabah yeniden yeniden yaşamaktan yaşlanacak şu yorgun ruhum o kısır döngüleri.
YORUMLAR
ULVİCAN
ULVİCAN
okumuş gün görmüş aile kızı nazlıgül
şimdi sizin yaptığınız doğrumu niye mesaj gönderiyorsunuz da ben cevabını yazacağım zaman kapatıyorsunuz
tebrik ediyorum hocam harika anlatım çok güzel dizeler çok anlamlı kaleminiz hiç susmasın saygılar
nazlıgül
Mensur şiirin güzel bir örneğini anlamlı,yürekten ve duyarak dile getirmişsiniz.Hayat denilen gemide yüzlerce fırtınayla boğuşmuş yorgun bir kaptan gibi hissediyorsunuz kendiniz.Acılar vardır yüreğimizde,hepsini gömmüştük derinlere misali acılara,anılara ve yalnızlığa tututanarak yaşıyoruz.Yüreğinizden süzülen sessiz bir çığlığın sesini yansıtmışsınız adeta.Duru,içten ve cesurca ortaya koymışsunuz iç dünyanızı.Sabır ve dua ile karanlıklar aydınlığa,ferahlığa döner inşallah,umut,umut çiçekleri açsın gönlünüzde.
Benim şiirime nazire edercesine. Kırkından sonrası her halde.
Çok güzel kaleme almışsınız. Tebrikler.
nazlıgül
nazlıgül
Ozlem,hasretlik,kucuk bunalimar,hastaliklar ve deger omur verdigimiz kisilerin eziyetleri günahlarımıza kefarettir.
Yarının bize neler ikram edeceğini bilemeyiz. Kırık umutlu veya umutsuz yasamak yaratanın da gucune gider. Umut kesmemek gerek mevladan. O neylerse guzel eyler.
Kibilir bir Sabah tam tersi hayata gulucuklerle uyanabilir insan.
Kader cemberini kiramayiz ama o cemberini icindeki guzel hareketleri yakalamak da elimizde.
Dilerim bir sabah mutlulukla uyanmak nasibin olur.
Her sayin yuregine gore olmasi dilegiyle....
Saygilarimla sayin saire.
Yine unutulamayan yakan sevginin hüznü vurmuş yazılara...
Çok duygulu bir yazı okudum tebriler, sevgiyle arkadaşım...
nazlıgül
Özlemin buram buram yakacağını sezinlemiş yazarım daha ilk akşamdan.Ve ardından,her zaman yaşanan hüzünlü gecenin geleceğini ve yakıp kavuracağını yüreği...
Kutluyorum hoş ve etkili anlatımınızı
gözde-i mevlid tarafından 1/28/2012 6:20:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
nazlıgül
Ben hiçim. Sildin beni silemedim kaderimden seni. And olsun ki Tanrıya silinmek değil silindiğini bilmek kanatıyor yüreği. Senin için bir hiç olmak ne dersen de sadece yokluk, zulmet kuyularında ölmek gibi affet beni ben bir hiçim.....
nazlıgül
Acılar bazen derinlerinde gizlenen tatlı hediyelerle dolu İnci tanesinin sert kabuklar içinde denizin derinliklerinde gizlendiği gibi Bize düşen feryat figan etmek değil sıkıntıların ardındaki ferahlamayı kara günlerin ağarmasını gecelerin güne dönmesindeki mutluluğu görüp sabretmeyi bilmek değil mi
Gecelerle paylaştım yalnızlığımı
Geceler bilir o sırlarımı
Kaç kere görmüştür karanlıklar benim yüreğimdeki sırlarımı
Kaç kere bir ses bir yürek nagmelerine hasretle beklediğimi
Yürek çığlıklarına bir çığlıkta ben katarak hüzünlerin mutluluga yol alması dileklerimle Kutlarım yüreğine saglık.
nazlıgül
teşekkür ederim..
yastığıma başımı koydugumda hala senin kokun var o miskokulu odamda yüreğine sağlık hoş bir duygu içinde yazılmış aşkın ve sevginin güzellikleri ayrı ayrı işlenmiş ,Bogazın kıyısından slm
nazlıgül
Şehzadeler şehrindn selamlar..