- 1421 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIK DERSİ VERENLERE BAK !
Maorileri bilirsiniz. Hani şu bir zamanlar Cumhurbaşkanlığı Köşküne de çıkıp el kol hareketleriyle kahramanlıklarını simgeleyen yerel danslarını icra eden ve danslarını ilgiyle seyrettiğimiz Yeni Zelanda yerlileri.
Dün bu Maorilerle ilgili televizyonlarda bir haber vardı. Haber şöyleydi:
" Fransa, yoğun diplomatik girişimlerden sonra iki asır önce Yeni Zelanda’dan Fransa’ya götürdükleri Maorilere ait dövmeli kafataslarını iade etti.
Yeni Zelanda’ya iade edilen kafataslarının hangi kabileye ait olduğunun tespiti on sene sürebilir.
Avrupa’nın çeşitli ülkelerinde daha üç yüz kadar dövmeli kafatası olduğu sanılıyor ."
Gittikleri yerlerde ölülerin kafataslarını dahi yağmalayan insanlıktan nasibini almamış olanların bize insanlık dersi vermeye kalkmaları ne yaman bir çelişki!
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
çok güzelbiryazı bazen dşünürüm bu düzen hep böylemi olcak zorba hep güçlümü olacak galiba öyle olacak tebrikler
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, saygılarımı suarım.
Konu insanlık olunca Fransızlar nede olsa sonradan görmeler, çok görmemek lazım. Ama konu densizlik olunca muhattabın haddini bildirmek şart. Çok güzel bir örnekti, tebrik ve selamlarımla
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, Selam ve saygılarımı sunarım.
Tebrik ederim üstad..Ben de hemen hemen bu konuya yakın işledim..Beklerim onur verirsiniz..selamlarımla
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve beğeniniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Yazınızı okuyacağım. Selamlar.
kültürlüyüz derler....hümanistiz derler.....insan hakları derler...çıkarları için her türlü katliamı yaparlar....iştahları hiç bitmeyen şebekoğlu şebekler....duyarlı kalemi kutluyorum saygılar komutanım...
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve duyarlı yorumunuz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Nasıl Kıydın Bebeğe?
Hele bakın şu domuzun piçine,
Şer kusuyor tabağımın içine,
Sen hainsen tarihimin suçu ne?
Gitme artık yıllar önce öteye,
Nasıl kıydın Hocalıda bebeğe?
................................M.Şahan
Emeğinize, yüreğinize sağlık... Değerli kaleminiz kaim ve daim olsun.
Selam ve saygı ile Allah'a emanet olun.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz, anlamlı şiiriniz ve beğeniniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, selam ve saygılarımı sunarım.
Bunları unutmamalıyız diye düşünüyorum.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Sömürgeciliğe karşı savaş vermiş ve bu savaşı, mazlum milletlere örnek olmuş bir ülkenin yapılanları unutmaması, daima hatırlaması gerekir.
bekir güçlüer
İnsan ve İnsanlık bir araya çok zor gelen kavramlar galiba!
Selam ve saygılarımla iyi tatiller dilerim.