- 833 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FAİZ...
FAİZ haram ise , en büyük faiz ; çıkar , sömürü umarak iyilik yapmak değilmidir?
SİMGE bu bence....
bir düşünce jımnastığı ;
Isyankar , hırslı adem acaba şöyle mi dermişti ?
Ben…sadece ben … hazzı , coşkuyu , elemi yaşayacak olan benim.
Düşünce kaynağı da neymiş ? Bundan nasiplenen de kimmiş ?
Tekrar tekrar düşünceyi yayan ve başkalarınca yaşanan da neymiş?
Ruh ve beden’in birlikte olması , gerek ve yeter şart. Benden türeyen Bedenler bunu bilmemeli ki , ben zannettiği , bağımsız zannettiği , tek ve en üstün varlık olduğunu zannettiği , cennet ehli olacağını zannettiği varlığının amacı sadece bu olağanüstü dünya olsun. Korkusuz ve koşulsuz inanç ile buna sarılsın .
Mecbur olduğunu , hayatın dolu dolu yaşanması gerektiğini kabullensin . başı önde bunları sorgulamadan katlansın.
Insan sürüsü , halkı olarak kendi soyunu ben bilsin. öcü’ye hizmet eden , ezelden aşağılık ve günahkar olduğunu zanneden , boyun eğen olsun.....
Kul köle olmalı ki , hayatını amaçlanan şekilde yaşasın .
Tanrıya yaşamak bu ,
Tanrı için kul , köle olmak bu .
Korku , hurafe , baskı , kör inançla.....
Çöplükten gelen çöp olacak , elbisenin işi bitince çöpe atılacak...ama ikizimiz , ortağımız sonsuz olacak...tekrar tekrar gelip bu eşsiz dünya nimetlerinden faydalanacak , olgunlaşınca da aslı’na dönecek.....
Dinler birbirini tamamlamış , evrim içindedir.son ve evrensel din ,akıl ve gönül birliğini çarmıhta sağlamıştır!!!!!
Herşey benim şahsımda ise , herşey bana dönecek demektir. Ben yine cennetimde ve havva ile birlikte sonsuz yaşamaya devam edeceğim.
Biz yeryüzünü kendimize aşk ve huzur , zevk ve safa mekanı yaptık ve bizim alt benliklerimiz çeşit çeşit kimliklerle burada dilediğimiz herşeyi yapar.
dönüş sonunda bizedir....ben tanrıyım...baba benim...kutsal ruh da benim ana ruhumdur.....isa ve türevleri (ademoğulları) de bizim oğullarımız....
İMZA : TANRI ( HAVVA’nın soy ağacı ile çoğalan ADEM !)
Bu gibi düşünceler , osmanlı ve türkiye’de mevlevilik , bektaşilik tarikatlarını kendilerine siper etmiş . bu fikirlere sahip insanlar ,bu tarikatlara sızmış ve kamufle olarak çoğalmışlar . yozlaşma böyle başlamış ve saf din anlayışı böyle sabote edilerek sürmekte.yönetimde etkin , HAİN , güç odağı olmuşlar.
Yaratılan bir insan ben tanrıyım derse......
Yaratıldığını bilip de kendini yaratıcısı ile aynı kefeye koyar , verilen ayrıcalıklarla sarhoş olup , uşaklığı kendine tanrılık makamı edinirse....
Yaratılan bu prototip , üremek ve sürüsünü yetiştirmek için şef köleliği tanrılık sayarsa.....
Amaca hizmet için , yaratılan ve kendine eş yapılan havva’ya aşık olup, onu kendinden de üstün görürse.....
Soy ağacını ; havva’nın kadınlık , analık , özverililik , kanaatkarlık gibi özelliklerini tescilleyerek aşk’a indirgerse......
Aşk’ı , köle aile aracısı olarak görüp , köleyken bir kere daha köle durumuna düşerse....
Sonunda havva tanrı üstünde söz sahibi olan tek yaratık, köle tanrı olursa.........
Bu ve bunlara benzer özellikler bana HAVVA = PANDORA , HAVVA= HERA , HAVVA=MERYEM......eşitlikleri fikrini anlatır gibi geliyor !
öylesine bir düşünceydi işte......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.