- 835 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayaller Kırılmasın
Hayalleriniz gerçek olmuyor diye üzülmeyin. Bazı hayallerin yalnızca "hayal" olarak kalması gerekir. Aslında, bazı hayallerin gerçeğe dönüşümü en büyük hayal kırıklığıdır.
Bir ev hayal edersiniz. Bahçesinde ördekler, tavşanlar… Perdeleri pembe olur veya mavi…
Sonra içine sevdiğiniz insanla kendinizi sıkıştırırsınız. Ardından kısa bir süre sonra çok sevimli bir çocuğunuz olur. Hep gülersiniz. Düşündüğünüz her gün, yaz mevsimidir. Bahçede çiçekler açmıştır, kuşların cıvıltıları asla eksik olmaz.Hep gülersiniz…Ağlamaları,buruklukları ve hayal kırıklıklarını sokmazsınız hayalinize; sokmak istemezsiniz…
Gün gelir hayaller gerçek olur. Evet o bahçeli evde oturuyorsunuzdur, kuşlar da ötüyordur, sevdiğiniz insan yanınızdadır. Ama siz iç çığlıklarınızdan o kuş seslerini duyamazsınız. Evet gülersiniz ama, buna yüreğiniz eşlik etmez. Gün aydındır, mevsim yaz… Ama yürek aşina olmuştur çoktan karanlıklara. Güneş değil, dağın ardındaki kara yağmur bulutları çeker ilginizi daha çok…
Evet, mutlaka bazı hayaller yalnızca “hayal” olarak kalmalıdır. Kirlenmeden, öyle çocukça, öyle dupduru… Tuttuğunuz o eller hiç bırakmamalıdır ellerinizi. O suret, o muntazam güzellik hiç kinle bakmamalıdır size. Sert sözler söyleyip yaralar açmamalıdır gönlünüzde…
İki dilim ekmekle bir ömür geçinebileceğinizi düşünürsünüz hayalinizde. Bizim sevgimiz yeter dersiniz. Gerçekleşince hayaliniz, en büyük hayal kırıklığı değer biçmediğiniz “para” nın, o “kağıt parçası” nın yokluğuyla başlar… Küs kalmazsınız hiç hayalinizde. Ya siz onu öpersiniz, ya o sizi öper barışırsınız. Muhteşem bir aşk tablosu çizersiniz gözünüzde. Bir ömrü belki üç saniyeye sığdırırsınız. Ama bazı hayallerin kırıklığı üç saniyede de gerçekleşebilir.
Sayamadığınız duygusal sözleriniz, edebi değer taşıyan anlarınız vardır. Bunlar karşılıksız kalabilir en güzel hayaliniz gerçeğe düştüğünde. Güneş gibi olursunuz ısıtmak için, aydınlatmak için… O, bilmez Dünyalığını, döner arkasını…
Üzülmeyin hayalleriniz gerçek olmuyor diye. Bırakın olmasın,bırakın düşmesin gerçeğe.Saklayın en güzel hayalinizi içinizde.Kirlenmesin,yıpranmasın… En güzel gerçeğiniz, hayal gibi olsun…
Selim Akgün / Hayaller Kırılmasın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.