- 3716 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SANA AÇILAN KAPI
SANA AÇILAN KAPI
’Sana’ açılan kapıdan içeri girmek ne kadar zor ve ne kadar kolay o kapıyı yüzümüze kapattırmak hiç açılmamak üzere...
Biliyorum ’Sen’ çevirmezsin,kapını çalan kulunu geri.Ne olursa olsun GEL dersin hep.Affedersin.Yine de, her seferinde hangi yüzle gelir insan kapına. Mahcup,utanmış,pişman olmuş ve acizlikle gelsem ’Sana’ açılan kapıya ve bir daha hiç kapattırmasam o kapıyı yüzüme...
Biliyorum,’Sen’ kapalı kapılar ardında ezik,pişman olmuş kulunu bırakmazsın öylece.Gel gör ki benim cesaretim yok kapına gelmeye...
’Sen’, bir anne şefkatiyle her hatamıza rağmen affederken bizi ve GEL derken herşeye rağmen,ben titriyorum,korkuyorum ’Sana’ yeniden mahcup olmaktan...
Ya Rabbim! ’Sana’ açılan kapıdan al bu kulunu içeri, al ve ne olur kilitle ki o kapıyı, Cennetin yerine Cehennemin kapısını çalmayayım yanlışlıkla.Ya Rabbim! Döndür beni yoluna.Utandırma,unutturma,şaşırtma!!! Kalmamı iste ve ne olur hiç bir yere gönderme kapından. ’Sana’ kul olayım,kurban olayım,yolunda can vereyim.İman ile öleyim...!!!
YORUMLAR
’Sana’ açılan kapıdan içeri girmek ne kadar zor ve ne kadar kolay o kapıyı yüzümüze kapattırmak hiç açılmamak üzere...
’Sen’, bir anne şefkatiyle her hatamıza rağmen affederken bizi ve GEL derken herşeye rağmen,ben titriyorum,korkuyorum ’Sana’ yeniden mahcup olmaktan...
bu anlamlı ders çokarılması gereken güzel yazınızı kutlarım.
Şiir Cadısı
amin demekten başka ne denir bilmiyorum.iman ile öleyim,iman ile ölelim.bir kaldırım taşında Necip Fazıl'ın dediği gibi onun için adım atarken ölüvereyim ama onun rızası için yürürken ne iyi olurdu değil mi?selamlar