- 1002 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YE KÜRKÜM YE…
Kirli Siyaset, Temiz Toplum 7
YE KÜRKÜM YE…
Değerli Okurlar,
Nasrettin hoca gitmiş olduğu davetlerde büyük ilgi ihtimam, iltifat sevgi ve saygı görür. Kürkünü giymeden gitmiş olduğu bir davette ise, hocaya her zamanki gibi izzet ikram ilgi sevgi ve saygı gösterilmez. Hoca davetliler arasında fark edilmez adeta kaybolur.
Bu duruma çok üzülen hoca, bu iltifatın kendisine değil KÜRKÜNE olduğu kanaatine varır. Daha sonraki davete her zamanki gibi KÜRKÜ ile gider ve gösterilen sevgi, ilgi ve iltifat karşısında YE KÜRKÜM YE, BU İLTİFAT BANA DEĞİL SANA DER.
KISSADAN HİSSE
Bu gün makam ve mevkide oturanlar, altında devletin arabası emrinde devletin memuru olan bazı insanların makamı, arabası ve emrindekiler gidince kiminle oturup YE KÜRKÜM YE diyecekler. Basiretli insanlar o günler gelmeden ve o günleri görüp yaşamadan da bu günlerin muhasebesini yaparlar.
Bazı seçilmiş Meclis Üyeleri partilerini neden değiştiriyorlar?
Bu Meclis Üyeleri önceki partilerinde mi daha ilkeli ve doğru hareket ediyorlardı yeni partilerinde mi?
Etimesgut’ta kendisini siyasetin duayeni olarak tanıtmaya çalışan temiz siyaset izlediği bizce meçhul olan zevat önceki partisinde mi ? Şimdiki partisinde mi doğruyu buldu merak konusu.
Etimesgut Belediye Meclisinde sayın Cemal SATILMIŞ ile N. Soylu arasında ilginç tartışma yaşandı. C.SATILMIŞ, N.SOYLU’YA “ Ben doğruyu buldum döndüm sende dön demiş”. Sayın C.SATILMIŞ DOĞRUYU bulduğu yerde DOĞRU duruyor mu? Bld. Meclis Üyesi, Bld. Bşk.Yrd. ve aynı zamanda İmar Komisyon Başkanı olan C.SATILMIŞ, önce önerge veren, sonra geri çeken, DOĞRUYU buldum diyen İmar Komisyon Başkanı sizce DOĞRUYU BULDUĞU YERDE DOĞRU DURUYOR MU? İmar Komisyon Başkanı olarak ilkeli ve dürüst davranıyor mu? Garibanın 475 m2 hisseli arsasını YEDİ parsele parçalanmış şekliyle mi, yoksa imar mevzuatı gereği düzeltilmiş şekliyle mi Meclis gündemine getirecek. DOĞRUYU BULDUĞU YERDE DÜRÜST VE İLKELİ DURUP, DOĞRU DURACAK MI ?
Seçilmişler patilerini neden değiştirirler? YAPILAN HAKSIZLIK ve USÜLSÜZLÜKLER veya kişisel çıkarları uğruna… ŞEREFLE BİTİRİLMESİ GEREKEN EN AĞIR GÖREV HAYATTIR
TÜRKİYE’NİN SESESİ GAZETESİ Cafer KARAMAHMUT
0505 884 81 10
YORUMLAR
Değerli okuyucular,
Etipark ta neler oluyor ve neler oldu. Optimum Etimesgut Belediye Meclisinden nasıl geçti. Önce hayır dediklerine sonra niye ve neden EVET dediler. Optimu'u kim hangi cesur YÜREK İdari Mahkemeye verdi. VURGUNA, SOYGUNA VE SOYSUZLUK yapanlarla mücadeleye varmısınız?
Tüyü bitmemiş yetim hakkını savunmaya varmısınız? Ülke menfaatini ve çıkarlarını koruyup kollamaya varmısınız? Türk Adaletine yardımcı olmaya varmasınız? Varım diyorsanız Türkiye'nin Sesi Gazetesini takip ediniz. Hortumcularla mücadelede bir olalım güçlü olalım. Saygılarımla.