YAZILMIŞ KARALAR GENÇLERİMİZ ÜSTÜNE...
T.GÜNAYDIN tarafından yazıldı
YAZILMIŞ KARALAR GENÇLERİMİZ ÜSTÜNE... (2)
Gözlemledikçe üzüldüğüm üniversiteli gençliğimizin çoğunluğu da aynen liseli gençlerin devamı gibi ve hatta daha kötüsü. Bugün üniversitelerde okuyan gençler kategorik olarak yarın bu ülkeyi yönetmeye adaydırlar.
Onlar ise okumuyor, kendilerini geliştirmiyor. Çölleşmiş ruhları ve algıları ile bildikleri tek şey var ne yazık ki:
Okul bitse ne olacak ki? İş bulmak için torpil olması gerekir. Veya bir tarikata mensubu...
Bu umutsuzluk gençleri aynen kahvehane, cafeler ya da benzeri batakhanelere itmekte doğal olarak. Hele bir de şu futbol yok mu? Gençlerimizi nasıl da uyuşturmakta nasıl...Edindiğim bilgilere dayanarak belirtirim ki, hemen hemen her üniversiteli öğrencinin evinde digitürk var. Ayrıca derbi maçı akşamları cafeler stadyuma dönmüyor mu? Dışarıda çok sayıda polis arabası ve polisler eşliğinde üstelik de. Hey gidi gençliğim hey! Gençlik mekanları cafelerde sigara, içki, oyun, kumar vb. alışkanlıklar gırla...Bilim insanı adayların durumu bu yazık ki...
İşte bu ülkeyi emanet edeceğimiz gençlerin durumu bu... Ne dersiniz? Sizi bilemem ama benim ayrıca tek bildiğim; artık üniversitelerin başında tarikata mensuplarının etkili olarak bulunduğudur. Dolayısı ile öğrenciler de bu kanalla tarikat ve cemaatların kucağına itilmektedir, haberimiz ola.
Böyle değildik, ama böyle yaptılar. Belli ki insana yapılan yatırım en iyi yatırımdır; derler demesine de, kazın ayağı pek öyle değil.
Ey yönetenler. Kendinize gelin. Bu kara yazgıya toplumu mahkum etmeyin.
Bu konuda kaygılı olanlar olarak bu oyunu bozmak zorundayız. İlköğretimden üniversiteliye kadar evlatlarımıza sahip çıkabilmenin yolunu bulmak zorundayız. Onları umutsuzlar ve mutsuzlar ordusunun bir parçası olmasına da izin vermemenin yolunu bulmak zorundayız. Tarikatların ve cemaatların kucağına itilmesine, rantçılara yem olmasına göz yummayalım.
Ancak gerçek çok acı ve ağır. Kendimizi de kandırmayalım.
Karalar yazılmış gençlerimizin üstüne …..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.