- 1520 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Hımmmmmmmmm
hımmmmmmmmmmmmm
Birini sevmek istiyorum; hiç kimseyi sevmediğim gibi, biri sevsin istiyorum beni hiç sevilmediğim gibi…
Biri o kadar çok sevsin ki beni hatalarımı da sevsin istiyorum! O kadar çok sevsin ki; hata yapmaktan ödüm kopsun! Kıskansın istiyorum biri beni! Sorsun istiyorum “neredesin” diye “Hımm kim aradı bakayım” diye! Ben sormam ama korkmasın. O sorsun!
***
“Biliyor musun ne oldu?” ile başlayan heyecan...lı cümlelerimin sonuna kadar tahammül etsin istiyorum biri bana. Mutlaka ipe sapa gelmez bir şey olmuştur ama dinlesin sonuna kadar. Ya bi yavru kedi macerası ya da işte ona benzer bir şeyler olmuştur. FB maçlarını seyretsek beraber sevinsek goller rakip kaleye girdikçe beraber üzülsek yenilgilerimizde.Şiir dolu akşamlarımız olsa yavru kedi gibi sokulsam kollarına Semaverde demlenmiş çayımız masada ince belli bardaklarımız
Ben de her seferinde sanki bahçeyi kazmışımda hazine bulmuşum gibi heyecanla ve öneminin üzerine basa basa anlatırım ya dinlesin işte. “Ya evet çok mühim bir şeyler olmuş” falan desin bi de sonunda…
***
Şimdi ben istesem İstiklal Caddesi’nde birinin elini tutup gezemem mi? İstesem benimle birlikte çekirdek çitleyip aynı anda film seyretmeyi de başarabilecek birini bulamam mı bi arasam?
Şimdi ben yalnız olmak istemesem yalnız olur ve bunları da yazıyor olur muydum?
Hiç sanmam!
***
Birinin elini tutmakla birinin elini sıkı sıkı tutmak arasında çok fark var!
Ya tutarsın ya da tutmazsın ya da tutmuş gibi yaparsın işte.
Ben yapmam!
Bunu zaten bilirsin.
Kimin elini tutacağını yani.
Deneyerek bulmazsın.
Sadece bilirsin.
Bilmek!
Açıklaması yok.
Ben yıllardır dinlemekteyim söylemekteyim vede beklemekteyim
YILLARI DURDURACAK
GÜNEŞİ DOĞDURACAK
DÜNYAMI DOLDURACAK BİR SEVGİ İSTİYORUM
DELİ GİBİ SEVECEK ÖMÜR BOYU SÜRECEK
GÖZLERİMDE TÜTECEK SEVGİLİ İSTİYORUM
ayyyyyyyy uyandım rüyaymış gördüğüm sesli söyleşim aklımdan geçenler yansımış geceme
YORUMLAR
hülya hicran
olmamış ben köpeklere bile o sıfatı kullanmam .😊
hülya hicran
olmamış ben köpeklere bile o sıfatı kullanmam .😊
ccelayir
hülya hicran
hülya hicran
Var sana bir yar Var
Adı heep birdi.O ezeldir o ebedtir.
O anadan babadan yardan çok daha ziyade sever.
Eğer güzel bir aşk hikayesi isterseniz Yusuf suresini okumalısınız derim.
Kimseler pek kuranda bu anlattıklarım geçmez fakat bildiğim kadarıyla
Züleyha annemize gençlik tekrar verilipte Yusuf A.S ile evlenince zifaf gecesi ona yaklaşmak istemez neden mi?Çünki o Allah'ın ondaki cemal ismine aşık olmuştur ve bu gerçeği ancak onunla evledikten sonra anlar aşık olunan güzellik Allah'ın güzel manasına gelen cemal ismidir.Sonunda zifaf gecesi yaşanır fakat züleyha annemiz Allah'ın cemal isminden vaz geçememiştir.Yusuf Aleyhisselama sadece helali Allh'ın emri olduğu için yaklaşmıştır.
Güzel bir aşk diliyorsanız kavuşamamalısınız; ama bu yol dikenlidir ayağınızdan değil yüreğinizden akar o kan yaşı.Şimdiki zamanda bilin ki ne kaysa mecnun dedirten leyla var ne de Hüsrevi Ferhat yapan Şirin var.Kaldı ki onlar bu sınavı verdiler hemde aşkı mecaziden yani katıksız saf insan aşkından hakiki aşka yani Allah aşkına yöneldiler.Aynı problem benimde başımda var bende istiklal de dediğinziden yapmak isterdim fakat yukarıda anlattığım gerçekleri bildiğimden o aşkın gerçekliğine ne kadar inanabilirm ki?
hülya hicran
evet yusuf süresini okuyacağım) vede ben aşkı sadece 3 harfli bir kelime olarak biliyorum sadece siyah beyaz türk flimlerinde kaldı vede sizinde belirttiğiniz gibi Leyla ,Mecnun ,Ferhat ,Şirin zamanında şimdi benim dilimdeki şarkı hep sahteyse aşklar bitmeyen yalanlar gönlümden uzak olsun
favori listem nasıl olmuşsa silinmiş. Yazını onun için geç fark ettim....
Rüyalara daldıran yanlızlığı ve derin sevgileri anlatan güzel bir yazı okudum.
"Semaverde demlenmiş çayımız masada ince belli bardaklarımız"
"Şimdi ben istesem İstiklal Caddesi’nde birinin elini tutup gezemem mi?"
"Ya tutarsın ya da tutmazsın ya da tutmuş gibi yaparsın işte."
"ayyyyyyyy uyandım rüyaymış gördüğüm sesli söyleşim "
bu sözler benim hoşuma gitti. Hatta biri bir sözü hatırlattı tam anımsamasamda şöyleydi sanırım "Aşkın ya içindesindir yani ortasında yada dışındasındır " tabi sen bu söze üçüncüyü eklemişsin tutar gibi yaparsın demişsin.
ellerinden sıkı sıkıya tutmak, onun anlamsızda olsa sözlerini dinlemek, hatta onun sevdiğin için onun sevdiklerini sevmek, hatta öyle sevmek ki bazen o seni kırsa bile sırf o kırdı diye sevinebilmek ondan gelen ve ona ait olan bir bütünü sevebilmek be güzel....
lafı fazla uzatmadan yürekten tebrikler....
sevgi ve saygıyla.....
boş ver be gülüm...günümüzde sevgiler anlık oldu gayri..eskisi gibi çiftlerin yastıgı bir tane degil...herkesin ayrı..sevgi imiş aşk imiş bunlar hep masal kitaplarında kaldı ..iyi gününde kim olsa yanında olur..önemli olan zor gününde tökezleyince düşmeden uzatacak el olmayınca....NEYE YARAR...canın sag olsun ve YÜCE ALLAH sana ayakta durma kuvveti versin....sevgiler gönlünde akdeniz olup çaglasın.....gül diyarından selam lar.