- 1077 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KADIN VE AŞK.
- AŞK’IN YAŞANMASINDA ÖNEMLİ OLAN DUYGULARDIR…VE KADIN HERZAMAN DAHA DUYGUSAL , VERİCİ VE ARDNİYETSİZ OLMAK DURUMUNDADIR.BU YÜZDEN DÜNYASAL İHTİYAÇLARI İÇİN DAHA İHTİYATLI , GARANTİCİ VE MANTIKLIDIR…
- AŞK KADIN İÇİN DAHA ANLAMLI VE ÖNEMLİDİR.BU DA KADIN ÜSTÜNLÜĞÜ DEMEKTİR. BU DUYGUYU YAŞAMAK VE KORUMAK İÇİN TÜM ACILARI ÇEKEN KADIN ANNELİK DUYGUSUYLA(TANRININ YARATIŞ AMACINA HİZMET EDER) ÖDÜLLENDİRİLMİŞTİR…..ADEM’İN YARATILMASI TANRININ DOĞUM YAPMASI GİBİ DÜŞÜNÜLÜRSE , ANNELİK DUYGUSU DAHA İYİ ANLAŞILABİLİR……YANLIŞ ANLAŞILMAMASI İÇİN ,TANRININ DOĞUMU MECAZDIR VE ŞİRK’E DÜŞMEK OLARAK ANLAŞILMAMALIDIR…..
- KADIN ZEKASININ DUYGUSAL ZEKA , ERKEK ZEKASININ İSE BEKA ZEKASI OLDUĞU ANLAŞILIR.ERKEK MADDESEL , KADIN RUHSAL ZEKA VE ANLAYIŞTADIR.BURADAN HAREKETLE , TANRIYA ULAŞMA VE AŞK YOLUNDA KADIN ERKEKTEN DAHA AVANTAJLI VE ÖNDEDİR…..BU DURUMDA BİZLER BUNU SADECE ANLAR VE KADINA DESTEK OLABİLİRİZ…ÜSTÜN VE TANRISAL ÖZELLİKLER KADINDADIR.ERKEK BU DURUMU ANLAYABİLDİĞİ ÖLÇÜDE EŞ , ANLAYAMADIĞI ÖLÇÜDE İSE SADECE KADINA HİZMET EDEN ARAÇTIR……..DÜNYASAL , MADDESEL , HAYVANSAL DÜRTÜ VE ÖZELLİKLER ERKEKTE , TANRISAL , RUHSAL VE HİSLERLE DESTEKLİ DUYGUSAL ÖZELLİKLER İSE KADINDADIR….BU DURUMDA ERKEK , KADIN DAYANIŞMASI İLE TANRIYA ULAŞABİLME YOLU DAHA ANLAMLI VE BÜTÜNLEYİCİDİR…BU İKİ ÖZELLİĞİ AYNI ANDA BİRBİRİNDE BULABİLEN AİLELER VE AİLE YAŞAMI BURADA ÖNEMLİ….EŞLERDEN BİRİ BU ÖZELLİKLERİN VE YOLUN FARKINDA DEĞİLSE , BİRLİKTE YAŞAMALARININ ANLAMI YOKTUR…
YORUMLAR
Erkeklerin her fırsatta kadınları bu denli övmeleri hatta kutsamaları bana zerrece inandırıcı gelmiyor! Kadınlar özellikle son zamanlarda böylesine mükemmel, erkeklerse onları gerçekten anlayabiliyor olsalardı, birliktelikler ve aile kavramı nasıl böyle utanç verici hale gelebilirdi!
Evlilik programlarına kısa bir göz atmanız yeterli sanırım.
Elleriniz dert görmesin...