- 1142 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT NEDİR Kİ ?
Hayat nedir ki bazen bozuk bir plaktan çıkan ses bazen ise aklımızda kalan iki üç hatıra her zaman dimdik durmak için uğraşmazmıyız her zaman hayallerimizin peşinden koşmazmıyız bazen ise küçük bir tebessüm için kalbimizin içi acımazmı.Eski günleri özlersiniz iyide olsa kötüde olsa canınız acır hüzünlenirsiniz ama asla eski günlere dönemezsiniz.İşte hayat böyledir asla umduğunuzu bulamazsınız sinirlenirsiniz pes edersiniz ama bazen hayat karşınıza başka yollar çıkartır gözlerinizi açarsınız belkide bu zor oyunda kazanan siz olursunuz ama yinede kalbiniz acır belkide herşeyi yapamadım dersiniz belkide aşık olduğunuz kişiyi sevmekten korktuğunuzu hissedersiniz.İşte yine hayat oyununu oynamış olur kalbiniz acır gözleriniz yaşlanır ama artık geç kalmışsınızdır saçlarınız kırlaşmıştır yaşlanmışsınızdır. İşte o anda hayat son kez daha size oyununu oynar ve bu fani dünyadan sizi alır götürür işte hayat budur acısıyla tatlısıyla bundan ibarettir sizcede böyle değilmidir hayatın tadını doya doya çıkartın hiçbir zaman pes etmeyin yolun sonu karanlık olsa bile hep pes ettiren olun taki göz kapaklarınız sonsuzluğa kapanıncaya kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.