- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZE NELER OLUYOR
Neler oluyor dostlar etrafınıza bakın nedir bu olanlar.Körü körüne kandırılıyoruz beynimiz yıkanıyor haberimiz olmasada özgürlüğümüz kısıtlanıyor.İçinizden ne diyorsun sen demeyin dediklerim ayan beyan ortada.Nasıl oluyor diyorsanız izlediğiniz dizilere, filmlere, programlara bakın.Kaynım bana kaydı.Ne kadar seviyesiz ve aptalca bir kelime değilmi.Evet bu TÜRKİYE de yayında olan bir programda geçen söz keşke bunlarla kalsa birde vazgeçilmezler var tabii.Bu gün ne giysem,bana herşey yakışır evet bu tarz programlar sayesinde bizim değerlerimizle inançlarımızla fikirlerimizle oynuyorlar bizi kendi istedikleri beyin seviyesinde kolayca yönetilebilecek asalaklar haline getiriyorlar.Bu programlarlamı yapıyolar demeyin size bir örnek bahsettiğim programlarda jüri diye koydukları kişilere bakın biri hesapta erkek ama erkek demeye bin şahit.Öteki bir kadın ama giyinik mi çıplak mı belli değil.En büyük kitle imha silahı televizyon,nasıl olabilir toplumumuzda artık eş cinsellik normal karşılanıyor,birileri orasını burasını açıyor tv karşısına çıkıyor özgürlük deniliyor bumudur.Gelecek nesiller bu sayede onların istedikleri şekilde yönlendiriliyor biz osmanlı torunlarıyız.Nerede inançlarımız herkes elhamdülillah müslümanım diyor ama bunlar karşısında sessiz kalıyor.UYANIN UYANDIRIN.Herşey ortada diyecek başka bir şey bulamıyorum yorum sizlerin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.