- 670 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
en derin saygılarımla.....
DİLEK YILDIZI
bugün buruğum ayşe annem üzgün en güzel yazılarım solgun keşke onu teselli edebilsem..iki satır yazdım diye güle bilsem..
sizi utandırmadan yazmaya çalışacağım..
saygılarımla....
Duyguların konuştuğu gerçek bir yaşam öyküsü...
Okurken içine girdim adeta...Yazmaya devam, yürekten kutluyorum...
Sevgilerimi yolluyorum...tam puan...
DİLEK YILDIZI
sevgiyle kalın her zaman.....
Şubatı çeyrek geçse keşke. Çünkü Şubat ve Mart ayları benim için çok önemli...
Bir sevgiliyi hatırlayarak diri tutmak...Sanki biraz acılı bir çaba bu. Ama romantik ve edebi.
"Çınar ağaçları kadar sağlam çocuk yüreği kadar temizdi içimizdeki sevgimiz."
’Seni seviyorum’ sözcüğü dilimin ucunu ısırırken her konuşmamızda boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek.............
Yukarıdaki cümleler en beğendiklerimden iki tanesi. (Cümle sonunda 13 nokta olmasına rağmen.)
Duygusal yapınız çalışmanızın her cümlesine hakim yine. Rapor adlı çalışmanızda da duygusallık var ama olay akışı daha ön planda.
Yazmak emek ve aşk işi. Çabanızı gönülden kutluyorum sevgili yazarım.
Ocak sonunda okunacak en anlamlı yazılardan biriydi sanırım.
Sevgiler saygılar.
DİLEK YILDIZI
öncelikle söylemek istediğim ; yaptığın değerli ve anlamlı yorumun beni fazlasıyla onure etti.
Yazıyı eksik yazmışım şimdi düzeltim. On üç noktalı Can Yücel ' in şiirinden bir alıntı. Öylece alıp ekledim. Alıntıyı bozmamak için düzeltmedim. Sonra aklıma belki o noktalar sonsuzluğu işaret eder belki ayın 13' nü neden olmasın. Otuz günlük ayı 13 e bölersek çeyrek geçen sonuç çıkar :-)
Yazılarımı okumanız benim için büyük mutluluk....
Yazıda söylemiş ya adam siz beni anlamazsınız diye adamın kendi içindeki takvim hep şubat mış bende ilk zaman anlamamıştım Ocakta olsa adam için tüm ayların 13 ü şubatı çeyrek geçiyormuş... :-)
TEKRAR DEĞERLİ YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
ESEN VE SEVGİYLE KAL... SİHİRLİ KALEM...