yüreğimden...
Bu sana yazdığım son satırlar..
Bu dinlediğim son şarkı bizim üstümüze söylenmiş.Kilit vurdum kalbime,umutlarıma. Ne bundan böyle sevdaya dair birşeyler beklenebilir yüreğimden nede nefret edebilirim birinden..
Ben hamal değilimki;hep kahrını taşıyayım ömrün..Alın artık üzerimden hayata dair ne varsa..Alın sevdaya dair acıları,paylaşın aranızda...
Sen sanıyorsun ki,kolay geliyor gidişin bana.Arkanı döndüğün ilk andan gözlerim gülecek mi yeniden sanıyorsun? Söylesene! Sen ne sanıyorsun aşkı,sevgiyi? Söylesene! Kolay olan kaçmaksa,yalansa,vazgeçişse;ben zor olanı seçiyorum ve seni hala seviyorum!!!
Sen öyle san,farzet ki herşey çok kolay..Gittiğini sandığın sen,giderken bende kalanlarını,yani seni,yani aşkı,yani bizi alamayacaksın benden...
Geri vermeyeceğim onları,benim onlar,bana ait..Biliyor musun? Acı olan asla gidişin değil.. Belki bir gün sevmeyi öğrendiğin de yanında ben olmayacağım..Bir sabah gözlerini yeni doğan güne açtığında başkası olacak yatağında...
Benim içinse sadece ’’sen’’ var olacak baktığım her yerde..Ve işte ilk defa o gün sebepsiz ağlayacağım, o gün yağan yağmur gizlemeyecek gözyaşlarımı.. Kim bilir belki de aynadaki hayalin ilk kez asacak suratını bana ve o sabah sensiz ve üşümüş uyanacağım!
Herşeyin bir bedeli var biliyorum ve bende bu bedeli ödüyorum..Ödediğim bedel sensizlik,yalnızlık,aşksızlık oysa yüreğim herşeye rağmen mutlu olmanı diliyor...
Seni bulduğum yerden başlıyorum yürümeye...
Seni düşünüyor ve gecenin ayazında üşüyorum..
Veda bile etmeden gidişin geliyor aklıma, sadece susuyorum...yüreğim!!!
YORUMLAR
emre seninde dediğin gibi '''yürekten "son" demek hiç kolay değildir...''' fakat aşk acısı öyle bir devreye gelirki artık kendin olmaktan çıkarsın.. sevdiğindeki kusurları hataları görmeye başladığın an ''mantık'' öne geçmeye başlar yürekten ve gurur yerine oturur.. yada onsuzluğu kabullendiğin an ''onsuzluk daha hayırlıymış''der yüreğini rahatlatırsın.. artık ''son''dur..yorulmuşsundur..vee sonra iclal aydın'ın dediği gibi '' sadece sevilmek harekete geçirir donmakta olan bir kalbi ve hızla çarpan bir kalptir her seferinde dünya üzerindeki onca güzel şeyin sebebi..yani..sızlayan yerinden sevmeye başlamalı bir insanı..sevdiği kadar da sevilmektir zaten bir acının yara bandı..''
Benim içinse sadece ''''sen'''' var olacak baktığım her yerde..
ONDAN GİDERKEN BİLE ONU DÜŞÜNMEK...SEN VAR DİYE BAKMAK HER YERE...
oysa yüreğim herşeye rağmen mutlu olmanı diliyor...
SEVMEK BÖYLE SAF MASUMDUR Kİ MUTLU OLMASINI DİLEMEKTİR...ÖYLESİNE ZORDUR AMA OLANAKSIZ DEĞİLDİR..
GİDERKEN BİLE O'NU DÜŞÜNMEK...GİTME DEMEK Mİ?
Hüzünlerin yakışık aldığı güzel yazı..
Kutlarım..
SEVGİYLE...