YORUMLAR
Kemnur
Kemnur
Kemnur
Hikaye gittikçe heyecanlı olmaya başladı. Ben Paşazadenin Dalavere için hayırlı bir girişimde bulunacağını sanmıyorum. Hele de her Allah'ın günü saatlerce ders çalışmaya mecbur olmasında Dalavere'nin onca katkısından sonra. Büyük bir ihtimalle fena bir intikam alacak. Lakin kalem senin ellerinde bakalım neler olacak. Bekleyip göreceğiz.
Yine bir solukta okuduğum sımsıcak bir bölümdü. Ellerine sağlık.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve saygılar.
Kemnur
Dalave Dilever' geçmiş olsun öncelikle. Paşazade nin ders çalışmaya başlaması ne güzel. Müdür baba dilaverin rahatsızlığı için ne tepki verecek onu merak ettim...Ha bir de Dilacerin kendi hayatını özeltemesi sarsıcı " dalavereci bir kadın ve dalavereci bir erkeğin üç dakikalık zevki sonucu terk edilmiş yanlızlık ranzalarına sığınmış bir çocuğun hayatının özeti adeta." kimileri çocuğum olsun diye tedavilere baş vurup deli gibi arzu ederken kimileri yetimliği cami avlusunun kucağına bırakır ve yurtlar onu acı sütlede olsa emzirerek sahipsiz ve sesizce büyütmeye çalışır......
ABİM HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOK GÜZELDİ YAZIN BANA BUNLARI HATIRLATTI BENDE PAYLAŞMAK İSTEDİM ....
EN DERİN SAYGILARIMLA...
paşazade ders çalışmaya başladı bilgileri arttı şimdilik sallıyor ama daha da çalışınca doğrusunuda bilecek güzeldi tebrikler
Kemnur
Harikulade diyorum. Çok beğenerek okudum Kemal Bey. Edebiyat adına güzel çalışmalar veriyorsunuz. Saygılarımla.