- 825 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAK ETMEYENLER ÖRTÜNMESİN...
Rahmetli annem,cennet mekan,son nefesine kadar baş örtüsünü hiç çıkarmadı,ama şimdikilerin başörtüsü gibi ne deve hörgücüne benzedi nede o örtüsünü,bir dünya malı için simge olarak kullandı.Allahın örtün emrine uyarak örtündü.Rahmetli kayıtsız şartsız Allah’a itaat etti,ameliyat masasına giderkende en son sözleri"ÖLÜMDEN KORKMUYORUM,OLURYA BİR ŞEY OLURSA,ELİMİZDEN GELEN HER ŞEYİ YAPTIK AMA OLMADI DERSİNİZ"Diyerek ameliyathaneye gitti.Bu inanç, bu iman, bu cesaret, ancak Allah’a kayıtsız şartsız inanan birisinde olabilirdi ve O’da öyleydi.
Gelelim bu gün örtünen hanımlara;Önce hemen şunu belirteyim,Allah rızası içini örtünen hanımlara saygı duymak her müminin görevidir,bende saygı duyuyorum ve bu kardeşlerimizi tenzih ediyorum.
Ancak,başını örterek sokak ortasında sigara içiyorsa birisi,O’na ne saygı duyarım nede inanırım,sen örtünme kardeşim,o mukaddes baş örtüsünü kirletmeye hakkın yok..Başını örterek tabiri caiz ise pantolonu iyice sıktırıp,ISPARTA SEMERİ gibi poposunu ortaya çıkaran bayan sende lütfen örtünme,bunu yapmaya hakkın yok...Başını örterek,elini bir erkeğin beline dolayan,erkeğin elide kendisinin bilmem neresinde olan bayan sende örtünme,bu şekil örtünmenize,ne islamın nede Allahın ihtiyacı yoktur.Baş örtüsü bir mümin hanımın namusudur,onu örtünmek kolay,ama taşımak o kadar kolay değildir.Yaptığınız her şey islama mal edilecektir.Bir kamu kuruluşunda doktor olan bir hanım kızımız,örtünmüştü bende gördüğüm zaman kendisine"Hayırlı olsun,sizi tebrik ederim,anacak unutmayınki,örtünmek çok güzel bir şey,yaptığınız her şey islama mal edilecektir,sakın olaki adaletten ayrılmayasınız"kendiside"Amcacığım uyarınız için çok teşekkür ederim,bu uyarınızı hiç unutmayacağım"demişti.Unuttumu unutmadımı bilmiyorum,umarım unutmamıştır.
Hanımların bu estetik bu güzel,bu Allahın örtün emri gerği örtünülen,baş örtüsününde cılkını çıkardılar,buna hakları yok..Hak etmeyen örtünmesin,yoksa buda bir BOP projesinin bir parçasımıdır?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.