- 770 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CANIM!
Öyle güzel gözlerin vardı ki bakınca kendimi senin içinde hissediyordum gözlerimi kapatıp senin gözlerinden kendime bakıyordum belki farklı bir şeydi bu ama bu duygu beni mutlu ediyordu içinde sen olan her şey güzeldi zaten.
Saatlerce senin içinde kalıp orda yaşamak istiyordum ta ki sen uyanıp bana günaydın canım diyene kadar. Seni seyretmek içime bir huzur veriyordu sanki bulutların üstünde yağmurun tenini ıslatması gibi her tenini ıslatan damla gibi mutlu oluyordum.
Beklide içimde ki bu huzur seni böyle tatlı kılandı gözlerime, süzülürken gözlerim vücudunda bir atlas şal gibi.
Seni beklide senden çok seviyordum en çokta dudaklarını büzmeni biliyor musun o zaman anlıyorum ki ben dünyanın en mutlu erkeğiyim iyi ki varsın can tanem.
Kömür karası gözlerinde kendimi buluyorum ben, her cümlende benliğimi senin yanındayken her şeyim tamam benim senden uzaklaşmaksa sürgünde ruhum. Sensiz güne merhaba bile demiyorum güneşe bakmıyorum bir kere.
Beni anlaya biliyor musun tomurcuk gülüm, ben sensiz hiç bir şeyim. Kimseler dolduramaz kalbimi senin sevgin kadar.
İlk gül aldığım gün geldi aklıma cebimde bir tek çay parası vardı bir tanede gül alacak para sana o gülü verdiğimde gözlerindeki ışıltı beni mest etmişti sanki sana bir gül değil de bir gül bahçesi almışım gibi sevinmiştin.
Senin kalbinin en çok bu yönünü sevmiştim küçük şeylerden mutlu olmayı beceriyordun, mutluluk her şekilde gözlerinden akıyordu karşındakine. İyi ki benimsin bebeğim seni belki istediğim gibi mutlu edemedim ama sen her şeyden bir güzellik çıkarmasını beceriyorsun iyi ki varsın nur yüzlüm.
Ve ben seni çok seviyorum.
Sedat ALICI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.